Kia Modellen
-
- 9 antwoorden
- 2,6k weergaven
Beste mensen, Ik wil navigeren op basis van GPS coordinaten, dit kan door navigatie - geadvanceerd - gps in te toetsen op het kia navigatie systeem. Ik weet dat de eerste staat voor het aantal graden twee voor het aantal minuten en de derde voor het aantal seconden ( b.v. 54, 054. 020) Nu wil ik de vertaal slag maken van campnig boekje hier staat het volgende coordinaten in. GPS: N. 52.30495 O. 5.52675 op het kia navigatie krijg ik dat niet ingevuld. Wie kan mij helpen?
Laatste antwoord door Snorrie, -
- 23 antwoorden
- 5,5k weergaven
Hallo, In mijn huidige wagen A4 geeft de boordcomputer de melding als de ruitenvloeistof op is, of op een laag pijl staat, is dit ook zo bij de Sportage? greetzzzzz
Laatste antwoord door Fire69, -
Velgen schade herstel
door Gast Wilcovdongen- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Er zal al ongetwijfeld een topic zijn voor dit maar ik kan het niet meer vinden. Heeft iemand goede ervaringen met een bedrijf die gepolijste velgen kan repareren. Ik heb de phatom velgen en er zit wat parkeer schade op en wat krassen.
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 2 antwoorden
- 932 weergaven
Mijn schoonzoon zei heel schattig dat hij mijn autootje wil kopen als ik hem niet meer hoef. Ik heb mijn Demio 12 jaar gehad (die heeft mijn dochter nu) en deze is nog geen jaar. Het lijkt erop dat hij even geduld zal moeten hebben maar ik ben toch zeer gevleid, al hoop ik dat ze tegen die tijd een gezinswagen zoeken. Heb maar gezegd dat ik er voorzichtig mee zal zijn.
Laatste antwoord door Ed-Car, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
In mijn Ceed zit een pioneer navigatie. Ik ben daar niet content over. (Cee'd is geleverd dit jaar in mei- 20th anniversary actie) dwz routegedeelte - In het begin geen stemadvies - ergens op de route blijft het autopijltje hangen. Geen contact meer met antenne?. volgens info heb ik dan 10 antennes. Soms na 2 km pikt ie mij weer op. Soms doet hij het weer als ik adres opnieuw oplaad vanuit de historie en soms helemaal geen reactie Het rare is dat op de ene dag ik geen problemen heb en de volgende dag kan hij mij niet meer naar hetzelfde adres brengen. De dealer heeft contact gehad met de leverancier. Geadviseeerd voor harde reset. Dit lukte n iet helemaal. De volge…
Laatste antwoord door angie, -
Nieuwe Ceed?
door KaDo- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Wij hebben een ceed station diesel. Inmiddels heeft hij 160000 gereden. 1 keer een probeempje gehad wat toch nog onder garantie is opgelost. De kia garage hier in Almere moest het oplossen van Kia nederland. Nu willen we een andere auto, omdat we boven de 150000 zitten en mijn man er dagelijks mee naar zn werk rijdt. Wij willen absoluut niet meer naar garage van Voorden in Almere. De man hangt gewoon de telefoon op zonder groeten etc. Zo onbeschoft. Waar zouden we het best kunnen gaan kijken. Hoeft ook niet perse kia garage te zijn hoor. Heb al gegoogled en kom in brabant uit. Beetje ver.
Laatste antwoord door angie, -
veerpootbrug
door richardthai- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
Weet iemand of dit al verkrijgbaar is voir de kia picanto 2012 model 1.2 85pk. Richard
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
5 sterren
door mika kjelld- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
http://www.autoweek.nl/nieuws/24918/kia-carens-sleept-vijf-euroncap-sterren-binnen
Laatste antwoord door mika kjelld, -
zijwindschermen
door Jack_z- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
ik heb de zoekfunctie gebruikt om hier wat over te vinden, maar niets dus. mijn vraag is zijn die zijwindschermen iets ? en is de installatie echt zo makkelijk als ze beweren ? http://climair.nl/wt04/nl//product_info.php?manufacturers_id=&products_id=715 alvast bedankt voor de aandacht
Laatste antwoord door oude, -
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik heb vorig jaar een nieuwe RIO gekocht met een origineel KIA navigatiesysteem, het apparaat werkt prima alleen hoor je als je naar muziek luistert op de achtergrond zachtjes een telefoon overgaan. Het vreemde is dat er geen telefoon met de Bluetooth is verbonden en de telefoons die in het geheugen stonden om verbinding te maken via de Bluetooth verwijderd zijn. Is hier op het forum misschien iemand met hetzelfde verschijnsel? Mvg. Mar
Laatste antwoord door Marc en Syl, -
- 11 antwoorden
- 11,2k weergaven
Ik heb een sinds half augustus een nieuwe Sorento 2.2 diesel 4X4 met handgeschakelde zesversnelling bak. Die zou volgens alle folders en brochures over dit DBC syteem moeten beschikken, maar helaas blijkt er na aflevering nergens een knopje te vinden zoals in de handleiding afgebeeld is. Het betreft in mijn geval een op frans kenteken geleverde Sorento, Navraag bij de dealer leverde eerst grote verbazing op gevolgd door de vraag van de importeur om wat fotos op te sturen van die plekken op het dashboard waar dit knopje zich zou moeten bevinden. en eindigde tenslotte met uitvoerig schouderophalen en de typisch franse 'mondscheet' gevolgd door algeheel stilzwijgen. W…
Laatste antwoord door Bo.B, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Sorento 2007 D Ex. Selectiehendel komt bij het op of terugschakelen niet meer in neutrale stand terug. Er is duidelijk wat lam. Volgens de dealer betekend dit een nieuwe selectiehendel van € 345 ex. plus arbeid. Iemand die dit probleem heeft meegemaakt of iemand die een goedkopere oplossing kent dan dit staaltje van weggooi economie?
Laatste antwoord door masimo, -
- 7 antwoorden
- 2,7k weergaven
HOI : Ik wil misschien winterbanden met velgen aanschaffen. Ik heb nu 15 ince velgen maar wat is de maximale incemaat die past zonder problemen te krijgen met de wielkast. Is bv. 16 of 17 ince mogelijk. Als er meer dingen zijn waar ik op moet letten hoor ik dat graag. Alvast bedankt. Gr John.
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 21 antwoorden
- 6,5k weergaven
VRAAG : aansluiten van mirror folding systeem welke stekkers op de auto ? zie foto
Bekleding Picanto 2011 1 2 3
door bigmac- 64 antwoorden
- 15,2k weergaven
Ik heb op de boven-buiten-zijkant van de bekleding van beide voorstoelen meerdere vlekken (kringen) gekregen sinds een paar weken. Het lijkt alsof het vochtplekken zijn geweest (transpiratie?) De achterbank heeft dat niet en ook niet het zit- of ruggedeelte van de voorstoelen. Ik heb de comfort-uitvoering, dus met de duurdere bekleding. Ik heb inmiddels 7000 km gereden in 10 weken, dus dat is nog veel te vroeg om al zulke duidelijke vlekken in de bekleding te mogen hebben. Hebben meer mensen daar last van? Ik zal het anders over 2,5 maand met de dealer bespreken bij de 15000 km beurt.
Laatste antwoord door artcev, -
Vervangend vervoer bij garantie kwesties? 1 2
door Gast Picantje1.2- 28 antwoorden
- 9,8k weergaven
Hey allen, Mijn Kia staat nu bij de dealer ivm een garantie kwestie over de vlekken in de bekleding. En een aantal klachten die zijn ontstaan nadat mijn Kia een kleine beurt heeft gehad. Nu doen ze bij mijn Kia dealer heel, heel erg moeilijk over kosteloos vervangend vervoer. Ik vind als klant, dat als ik kom met een garantie kwestie jij als dealer mij kosteloos vervangend vervoer moet geven. Niet alleen vanuit oogpunt van garantie maar ook vanuit oogpunt serviceverlening naar je klant. Wil jij dat je klant tevreden over je is als dealer en bij jou blijft als dealer en jou als dealer zou aanraden bij andere mensen dan biedt je deze kleine extra service aan. Heel veel …
Laatste antwoord door kias, -
Schokkend rijden 3.3 V6 bij lage toerentallen 1 2 3
door Gast R. Joling- 72 antwoorden
- 23,4k weergaven
Hallo, Na drie jaar naar tevredenheid gereden te hebben in een Sorento 2.4 EX, heb ik vorig jaar mei hem ingeruild voor een 3.3 V6. Zoals bekend moge zijn, heeft deze een automatische versnelling. Het rijden met een automaat was ik niet gewend, maar het bevalt prima. javascript:emoticon(':cry:') Crying or Very sadHet enige wat me tegenvalt, is dat bij lage toerentallen / snelheden 1400/60 1500/75 de auto licht stotend begint te rijden wat een naar gevoel in de buik oplevert. Het stotende rijden is op te heffen door even wat snelheid te vermeerderen of door hem op handschakelen te zetten waardoor de auto een versnelling terug gaat. De auto is er al voor bij de garage…
Laatste antwoord door masimo, -
- 9 antwoorden
- 3,3k weergaven
Wie weet waar zo'n ombouwset te koop is of hoe ik aan losse fittingen kan komen voor de duplolampen? Zelf ben ik wel handig met draad en diodes.
Laatste antwoord door KIA rijder, -
- 15 antwoorden
- 4,5k weergaven
Wellicht weten sommige van de KIA-DIE-HARDS dit al wel, maar velen wellicht nog niet: (rood gemarkeerd wat zeer interessant zal zijn voor Kia-liefhebbers) Kia onthult vier nieuwe benzinemotoren donderdag 7 maart 2013 In Zuid-Korea heeft Kia - uiteraard samen met Hyundai - de afgelopen jaren keihard gewerkt aan een aantal nieuwe benzinemotoren. De vier turbobenzinemotoren, zowel drie- als viercilinders, werden in Genève voor het eerst gepresenteerd en zullen de komende tijd hun opwachting maken in het leveringsgamma. Met dit kwartet Turbo-GDI-motoren laat Kia zien het motorengamma op hoog niveau te brengen en te houden. In Genève pronkten zowel een driecili…
Laatste antwoord door Hitmark, -
- 5 antwoorden
- 3,1k weergaven
Dacht afgelopen weekend het wordt eens tijd om mijn radio uit te wisselen met een Vigo nav combinatie. Hier op het forum had ik al vernomen wat een ellende het kon zijn om het inbouwframe te verwijderen. En dat was zo. Kunstof setje verwijder tools aangeschaft, hele handel met crepe tape afgeplakt; zo het feest kon beginnen! Ongelooflijk, hoe vast zo'n frame kan zitten! Voorzichtig links begonnen en naar rechts werken; Nou mooi niet! Zweet op de rug en in de bilnaad en nog kwam ie niet los. Tooltje op de kant gezet om een hefboom te maken en jawel een luide krak (tooltje klapte om en andere kunstof spatel kwam met kracht op mijn aanjager knop) en het frame kwam los.…
Laatste antwoord door Henny, -
- 8 antwoorden
- 5,3k weergaven
Hallo, Zit al een tijdje met probleem van zwarte rook uit uitlaat bij bij het optrekken na het schakelen? Sorento 2008 90000 km 2.5 Crdi. Volgens garage ligt het aan diesel tanken van aan de makro maar daar komen dagelijks honderden auto's tanken. misschien hier al iemand zelfde probleem gehad? Groeten koen
Laatste antwoord door xychix, -
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
Ik wil het relais vervangen door een LED relais. Ik hoor 'm wel achter/onder her dashbord, maar zie/voel 'm niet ? Weet iemand waar dat ding zit en heeft iemand ervaring met het vervangen van deze door een LED uitvoering.
Laatste antwoord door xtra40, -
- 1 antwoord
- 3,3k weergaven
Ik ben op zoek naar 17 inch sportvelgen voor Kia Carens bouwjaar 2007. Wat voor maten zijn hier geschikt voor.
Laatste antwoord door Seafox, -
- 22 antwoorden
- 4,8k weergaven
Is er al iemand die de verlaging set onder ze kia picanto heeft gezet via de dealer. Kosten zijn € 355 euro. Richard
Laatste antwoord door mika kjelld,