Kia Modellen
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Is er een minimale hellingsgraad nodig voor de werking van Hill Assistence....ik stond op een hellinkje waarbij ik dacht dat deze zou werken...maar ik bolde lichtjes achteruit..Kia Venga Mind 1.4 benzine, 1 week oud.... Heb ook een vraag over snelheidsbegrenzer,zie ander topic
Laatste antwoord door robquatr, -
nieuwe sportage
door jori- 0 antwoorden
- 1k weergaven
www.youtube.com/watch?v=Mf6FCNbsRsY
Laatste antwoord door jori, -
Aanrijding A50
door Nieles- 0 antwoorden
- 888 weergaven
kwam vandaag langs een aanrijding op de A50 met een kia rio betrokken. Toevallig iemand van dit forum?
Laatste antwoord door Nieles, -
- 1 antwoord
- 2,5k weergaven
Hallo, ik wil graag de speakers vervangen van mijn Kia Cee'd 2013. Kan iemad mij vertellen waar de schroeven zitten om de deurpaneel los te maken? en ook de tweeters in de dashboard? Misschien heeft iemand al een beschrijving van hoe hij de speakers heeft vervangen? groet, Tom
Laatste antwoord door Xceed, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Beste Vrienden. Waar bestel ik de juiste rechter achter reflector en is hier ergens en montage schema hiervan. Zelf met me stomme kop de akoestische en achterruitcamera niet waar genomen en letterlijk tegen een lamp (lees lantaarn) aan gelopen (gereden). Hierdoor ook het scherm naar achteren verschoven. Wie kan me helpen . bvd Henk
-
Stootlijst
door sander-utreg- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo, ik ben op zoek naar een stootlijst voor op mijn auto (rood). Mijn voorkeur gaat uit naar een lijst in de kleur van de auto, ipv de standaard zwarte die Kia kan leveren. Hebben jullie tips????
Laatste antwoord door Nimo, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Weet iemand hoe ik aan koplampspoilers / booskijkers voor een sportage 2 kan komen. Heb al op internet gezocht maar kan niets vinden.
Laatste antwoord door tdm, -
- 12 antwoorden
- 5,5k weergaven
Beste, Sinds 18 juli ben ik in bezit van een nieuwe Rio met gratis Pioneer F550Bt. Tussen het bestellen en leveren van de auto belde de dealer mij om me te vertellen dat er een extra module bij gekocht moest worden voor de Pioneer om de telefeoon te laten werken met carkit. De dealer vertelde me dat MIJ dit €100 ging kosten. Naar veel gemopper en onderhandelen kreeg ik deze module uit eindelijk gratis. Nu is het zo mijn telefoon stuur bediening werkt niet als bv. De telefoon gaat. Ik kan wel op nemen via het Pioneer scherm. Is dit een fout van de dealer of weet iemand hier een oplossen voor. Volgens mijn dealer werkt de stuur bediening niet icm. de Pioneer, maar …
Laatste antwoord door PatrickPR, -
- 15 antwoorden
- 3,5k weergaven
hey, heb wat zitten knutselen met ledjes, deze komen links en rechts onderaan op de centrale console. waar kan ik het best en het veiligst 12 volt aftakken?
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Vraagje kan ik de update software van Witson W2-C204 gebruiken voor het type W2-C9583k (ouder model)? thanks
Laatste antwoord door DTP2, -
Waar laa(t)(d) ik mijn telefoon?
door Gast Stief- 12 antwoorden
- 3,2k weergaven
Geachte weledele Sportage rijders. Wellicht kan een van u heren (volgens mij weinig dames op dit forum) mij helpen met het ontraadselen van een oplossen van een zeer difficiele kwestie? Sinds ik mijn Sportage heb (een paar weken) heb ik te vaak last van een bijna lege accu in mijn telefoon. Of anders gezegd... waar laat ik mijn telefoon en waar laad ik mijn telefoon? In mijn vorige auto's maakte ik altijd gebruik van een Brodit Proclip icm met een houder voor de type telefoon die ik op dat moment heb. Ik wil mijn telefoon graag in de buurt van mijn radio of lager in de middenconsole hebben, Maar de enige proclips die ik kan vinden monteer je op een van d…
Laatste antwoord door Pipercub, -
- 6 antwoorden
- 4k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een elektrisch schema voor een kia sportage 3. Iemand hier een toevallig een elektrisch schema bij de hand?? mvg kyle
Laatste antwoord door elmerblues, -
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
Tijdens een rit in het donker viel me opnieuw op hoe weinig dimlicht de koplampen van onze cee'd genereren. Het licht wordt erg verspreid uitgestraald en is absoluut onvoldoende voor goed zicht, grootlicht daarentegen werkt perfect. In aanloop naar de donkere maanden heb ik de lampjes al vervangen maar zonder resultaat. Ik ben erg benieuwd of cee'd-rijders dat ook zo ervaren en of zij voor oplossing hebben, het ombouwen naar xenon zie ik gezien de kosten niet zo zitten.
Laatste antwoord door Bemio, -
- 1 antwoord
- 2,2k weergaven
Hoi allemaal, ik verkeerde in de veronderstelling dat je bij de Ceed de hele achterbank (ook de zitting dus) kon opklappen om een vlakke laadvloer te krijgen. Maar ik kom er niet achter hoe je de zitting ontgrendelt? Of vergis ik me? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Laatste antwoord door Bemio, -
- 5 antwoorden
- 3,8k weergaven
Mijn Kia Picanto plus pack heeft inklapbare buitenspiegels, maar vroeg mij af of het mogelijk is dat de spiegels in of uitklappen als je autosleutel
Laatste antwoord door xtra40, -
Fotolijstje Rio 2011 1 2 3
door Salva- 58 antwoorden
- 23,9k weergaven
Hallo, Als ik eerlijk moet zeggen vind ik het fotolijstje in de Rio echt geen stijl voor een auto uit 2011!! Ik bedoel ik heb drie kinderen en een lieve vrouw en die krijg ik nooit in dat lijstje Dus dit is de topic om je ideën te delen!!! Heb jij er een digitale fotolijst, pennebakje, accumeter, navigatie docking etc. van gemaakt deel dit dan Ik heb er een Active dock voor de TomTom GO 750 die bij onze Abarth zat op geplaatst met een continue 5volt aansluiting. Gezien het fotolijstje uitklapbaar is kun je de TomTom altijd goed naar je toe richten. Verder kan ik de TomTom ook als digitaal fotolijstje gebruiken en gaan we kijken of we ook de audiokabel kunnen inte…
Laatste antwoord door paulus30, -
- 1 antwoord
- 7,2k weergaven
Dag samen, Wagen is van een goede vriendin van ons, nochtans is zij zeer tevreden van deze wagen, maar wij slijten toch ook hé. Kort en bondig. Wanneer de motor stationair draait en zijn versnelling in eerste of in die andere versnelling geschakeld wordt ga de pook terug van zelf naar zijn vrije stand, dit gebeurt niet als zijn handrem opstaat waardoor zijn vernellingen niet van zelf uit hun versnelling komen. Zou het aan zijn motorsteun liggen ? PS: Morgen komen ze toch met de wagen bij mijn thuis, gewoon eronder staan en mischien zie ik iets meer, wagen heeft maar 100000 km, dus veel kan het niet zijn. Je ken dat wel, mensen vragen wat het kan zijn, en denken dat Jantj…
Laatste antwoord door firedriver, -
Goedkoopste achterruitenwisser ever!
door Gast Timo0103- 11 antwoorden
- 1,5k weergaven
http://www.ebay.com/itm/12-Hybrid-3-Section-Rear-Rain-Window-Windshield-Wiper-Blade-/221230298228?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASportage&hash=item33825a7474&vxp=mtr Doe er je voordeel mee.
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hoi, Kia Venga 1.4 benzine, 1 week oud;...Ik druk op het knopje snelheidsbegrenzer,ik stel 35km per uur is...Ik rij en merk op dat ik NIET sneller kan dan die 35km, handleiding zegt, bij meer dan 70% indruken van gaspedaal gaat de snelheid hoger en begint te zoemen....Ik heb dit allemaal gedaan maar de snelheid komt niet hoger dan die 35, ook gaspedaal tegen de grond gedrukt...Wat doe ik verkeerd Heb ook een Hill Assistent vraagje,zie ander topic
Laatste antwoord door Ysie, -
Bergje op....... 1 2
door Borland- 39 antwoorden
- 6,9k weergaven
Dus ik van de week rijden in Zuid-Duitsland. Naar beneden gaat daar iedereen remmen en dan berg weer op gaan ze gas geven. Dan merk je toch wel dat de Rio 1.2 aardig wat vermogen mist. Moest op gegeven moment gewoon aansluiten tussen de vrachtwagens want met vol gas was de Rio niet vooruit te branden....
Laatste antwoord door Martin, -
- 7 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hoi kiaclub members, Ik heb een vraag voor jullie. Ik heb een Witson Radio (oude versie) en speakers van JBL. Nou vind ik toch dat als ik de speakers wat hard zet dat ze toch nog wat vervormen. Ik denk dat dit door de radio komt. Het geluid is zeker niet slecht hoor maar iets mee zuiverheid zou best mogen. Voor de bas heb ik al oplossing een subwoofer laten inbouwen door Kia. Heeft het nu als ik er een versterker tussen bouw en hoe zou ik dit het makkelijkste kunnen aanpakken, aangezien ik alles zo origineel mogelijk wil houden. Als jullie wat meer info nodig hebben dan hoor ik dat graag! Groetjes, Ryan
Laatste antwoord door Picawhite, -
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
Na het aanmelden meteen maar een vraag. Op mijn nieuwe Picanto zit een navigatie met ingebouwde dvd speler. Wie weet of deze geschikt is om digitenne op aan te sluiten? Niet dat ik dat nu meteen wil hebben,maar was benieuwd of het eventueel kan. Alvast bedankt.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
heb het volgend probleempje vastgesteld op onze SP3,soms, als we de richtingsaanwijzer aanzetten gaan die in versneld tempo gaan knipperen,zowel links of rechts. Het is ook niet altijd...Bij nazicht zijn alle lampjes ok en knipperen dan ook ,heb geen trekhaak.... iemand die weet wat er gaande is? groetjes mike.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Hallo, ik vroeg mij wat jullie ervaring is met de ontvangst van de radio in de Kia Cee'd 2010? De gewone standaard-radio. Mijn ervaring is dat hij slechtere ontvangst heeft dan mijn vorige auto's. Hebben jullie deze ervaring ook, of is het een specifiek 'probleem' in mijn auto? Mvg, Gerard
Laatste antwoord door zjeeraar, -
levering Carens
door petervw- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
vandaag een tefefoontje gehad van onze garage..... ik mag mijn Carens op vrijdag 18 oktober gaan afhalen..... laat die champieter maar komen... Peter Antwerpen
Laatste antwoord door PeterD,