Kia Modellen
-
- 6 antwoorden
- 5,4k weergaven
'k heb sinds gisteren problemen met m'n motor. bij het gas geven wil de motor niet boven de 2800 toeren. het is alsof de power volledig wegvalt. ik kan perfect rijden maar zonder het vermogen van de turbo (weet niet goed hoe ik het moet uitleggen). leg ik de motor volledig af en daarna terug aan, dan is alles weer normaal. maar na een tijdje is het daar terug. Kent iemand dit probleem? vriendelijke groet, filip Ceed 1.6 crdi 115pk (7 maand oud, 14.000 km)
Laatste antwoord door @Mike, -
Dopje op slot
door hazen- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Beste allemaal , Ik heb een vraag heeft iemand een oplossing voor het sleutel gat in de bestuurdersdeur op de kia rio . Ik heb zelf de kleur graphite en alles past qua kleur behalve het slot gat zal maar zeggen ? Ik hoor het graag als iemand daar een oplossing voor heeft , kia nederland heeft geen oplossing en verven lijkt me ook zo wat . Alvast bedankt , Remco
Laatste antwoord door Jim Brouns, -
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Beste, Ik heb zojuist mijn kenteken te horen gekregen en deze direct even bij RDW ingevoerd mijn auto staat op kenteken als Kia Picanto R-Sport? Terwijl bij de dealer Kia Picanto 'Design Edition' stond maar als ik kijk naar de specificaties van een Design Edition en een R-Sport komt mijn auto alles overeen met de R-Sport het rode lijntje in de grill de 14" velgen led verlichting.. Wat is nou het verschil tussen een Design Edition en een R-Sport? Of is er geen verschil? Ik ben even in de war geloof ik
Laatste antwoord door irma, -
- 23 antwoorden
- 8,5k weergaven
Beste mensen, Laatst zat ik vol enthousiasme de post van Eugen te lezen, waarin hij een multimedia pc inbouwt in zijn Picanto. Omdat ik mij steeds meer begint te ergeren aan de standaard radio van de KIA, wil ik over een tijdje, ook zoiets in elkaar knutselen, Ik vroeg mij af, of jullie mij daarbij konden adviseren. Wat wil ik aanschaffen: KIA Picanto Single DIN Dash Frame. (50 Euro) Een Single DIN Radio CD speler met Bluetooth AUX en USB ingang. (60 Euro) Een 7"inch android tablet. (40 Euro) AUX Kabel (5 Euro). De bedoeling is dat de radio in het frame wordt geplaatst, en dat daarvoor de tablet wordt gemonteerd. (zie bijlagen) Door de AUX kabel aan t…
Laatste antwoord door Pl4y0r, -
Ik zoek een how to radio demonteren voor een collega, zoek functie leverde weinig op Kan iemand heb er aan helpen?
Laatste antwoord door jeroen66475, -
- 6 antwoorden
- 3,3k weergaven
ik heb 4 usb sticks geprobeerd en 1 stick ziet hij niet (deze werkt wel op de tv en pc) 1GB - 2GB en 16GB doen het wel en me 8GB komt niet verder dan reading usb waarom de ene wel en de andere niet ?
Laatste antwoord door betominice, -
- 12 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hoi ik wil op mijn 14" (design edition) velgen wat bredere banden leggen omdat de velg "uitsteekt" (zie foto) als je nu per ongeluk dicht langs een stoeprand gaat is de kans op beschadiggingen wel erg groot en vind als je achter de auto staat de 165-60-14 bandjes wel erg smal tonen maar is 185 niet te breed en merk je (veel) verschil met rijden /sturen comfort e.d. GrtzP
Laatste antwoord door KwK, -
Kopen of leasen
door Tomorrow- 8 antwoorden
- 2,1k weergaven
Klein maar fijn, zo ervaar ik de Kia Picanto. Vandaar dat ik eens wat berekeningen er op los ben gaan gooien om te kijken wat deze auto mij eventueel gaat kosten per jaar en gedurende het aantal jaren dat we er in willen gaan rijden. Omdat ik de laatste tijd ook wat meer hoor over privé lease en ik toch wel erg benieuwd was naar de resultaten hiervan heb ik die ook eens meegenomen in mijn berekening, met toch wel een heel verrassende uitkomst; De gegevens: Heb een Kia Picanto 1.2 CvvT met Comfort Pack als uitgangspunt genomen. Deze levert de Leasemaatschappij ook. Volgens de prijslijst komt ik als ik hem bij de dealer aanschaf op een prijs van EUR 12.500,- rijk…
Laatste antwoord door LED-Lightning, -
led dagrijverlichting 1 2
door Gast Timo0103- 41 antwoorden
- 12,2k weergaven
Is de led dagrijverlichting in sterkte in te stellen?
-
- 5 antwoorden
- 6,3k weergaven
We hebben een Kia Picanto gekocht van 13 maanden oud en 3300 op de teller. Normaal gesproken zouden we nooit een auto zonder airco hebben gekocht, maar we konden deze auto voor een goede prijs kopen. Weet iemand of het mogelijk is een airco achteraf in te laten bouwen ? En wat zoiets zou kosten ?
Laatste antwoord door xtra40, -
- 268 antwoorden
- 103,2k weergaven
De geluidskwaliteit van mijn nieuwe Picanto 1.2 comfortpack valt mij iets tegen. Heb al gefrunnikt met de instellingen, maar krijg er niet veel bas in. Nu ben ik aan het nadenken over andere (betere) boxen. Heeft hier iemand ervaring mee, is het gemakkelijk te vervangen en welke boxen raden jullie aan?
Laatste antwoord door Cerba, -
- 5 antwoorden
- 3,6k weergaven
Lang niet op het forum geweest, geen noemenswaardige problemen gehad met m'n Venga dus. Vanmorgen lag de sleutelbaard van de klapsleutel op de grond toen ik m'n Venga wilde openen. Metalen gedeelte van de klapsleutel (daar waar de sleutelbaard in bevestigd zit) is afgescheurd. Even op internet gekeken, en het klapmechanisme is gewoon te bestellen voor ong. 5 euro. Probleem is echte hoe het klapsleutelhuis te openen. Batterijdeksel gaat eenvoudig open, zoals aangegeven in het boekje. Hoe de rest van de sleutel te openen (als dit uberhaupt mogelijk is) zodat ik het metalen klapsleutel mechanisme kan vervangen ??? Heeft iemand zoiets al eerde…
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
Yeeeeaaahh!!! Vandaag mijn dubbele remus gemonteerd super resultaat en ook nog een leuk geluid
Laatste antwoord door Pinkpanther, -
Heb een kia joice bj 2000, rij nu al 8jaar gemiddeld 30000p/j. Heb nu 320000 op de tellerstaan, moet zeggen heb weinig problemen tot nu toe gehad. Maar de laatste tijd begint het te stotteren,hikken bij het optrekken in ,zowel in de 1e en de 2e versnelling. Trek gewoon niet goed op dus. Als het warm is dat wordt het het probleem minder, maar gaat niet weg. Heb nw bougie en kabel vervangen. Help!!!!!!!!!
Laatste antwoord door Martin, -
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Is er iemand die al ruitenwissers heeft besteld via internet. ( eBay ...). En zo ja, waar dan ? Roosje
Laatste antwoord door Martin, -
- 11 antwoorden
- 7,1k weergaven
Hallo, Weet iemand of de motor van de nieuwe Kia Sportage 2.0 van 2011 dezelfde motor is die nog niet zo lang geleden bij de dealer van een LPG installatie kon worden voorzien tegen een gereduceerde prijs met behoud van volledige garantie? Er is destijds een aktie geweest van de Kia dealers waarbij je LPG kon laten inbouwen. Omdat ik heb gelezen dat Kia geen garantie meer te geeft op de Sportage die problemen krijgt gerelateerd aan LPG, vraag ik me dus af of het nu echt een andere motor is, er iets aan de motoren is veranderd, of dat er teveel problemen zijn ontstaan met de vorige Sportage icm.LPG. Ik hoor het graag.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
DE KIA RIO: TIJDELIJK GRATIS VOLLEDIG GEÏNTEGREERD NAVIGATIESYSTEEM MET TOUCHSCREEN Kia is 20 jaar in Nederland en dat is reden voor een feestje! Kia maakt de Rio daarom nóg aantrekkelijker: alle Kia Rio modellen zijn nu tijdelijk gratis uitgerust met een volledig geïntegreerd Pioneer navigatiesysteem met touchscreen ter waarde van € 1.295,-. Bovendien kunt u gebruik maken van onze 50/50 deal! http://www.kia.com/nl/kia-nieuws/home/acties/kia-rio-gratis-geintegreerd-navigatie-systeem/
Laatste antwoord door The Wizard, -
- 20 antwoorden
- 9,6k weergaven
Ik wil een afneembare trekhaak bestellen voor op mijn Soul. Kan nergens een plaatje of foto vinden waarop is te zie hoe deze op de auto zit. Wordt er bij montage in de kunststof achterbumper gezaagd ???? groet Ad
Laatste antwoord door Paul wonder, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Wie kan mij helpen aan een bedradingsschema van de Picanto Basic 1.0 cvvt bouwjaar 2012? Ben nieuwsgierig welke bedrading standaard aanwezig is om evt eea uit te breiden, ik denk dan aan GPS, audio, stuurschakelaars etc.
Laatste antwoord door Arie D, -
- 53 antwoorden
- 17,4k weergaven
Moment is weer zo ver om de banden te verwisselen voor de winter. Iets om zelf te doen of laten doen. Hoe belangrijk is het om een momentsleutel te gebruiken. Wie kan mij hiermee helpen.
Laatste antwoord door Roosje1, -
- 0 antwoorden
- 3,8k weergaven
wie geeft mij eens een duidelijke uitleg om de dieselfilter te vervangen ?
Laatste antwoord door rafsch, -
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Hallo, Ben erg tevreden over m'n nieuwe Rio (bj 2013), Comfort Pack. Wat ik me afvroeg is het volgende: De hoofdsteun van de bestuurderskant werkt naar behoren, echter de bijrijderskant lijkt niet goed vastgezet te kunnen worden in de hoogte. Hij kan zonder het knopje in te drukken helemaal omhoog worden geschoven. Naar beneden wordt wel geblokkeerd. Ik had verwacht dat zonder het knopje in te drukken in beide richten geblokkeerd wordt (voor de veiligheid). Op z'n minst is het verschil met de bestuurderskant opmerkelijk te noemen. Kunnen jullie mede (Rio) eigenaren kijken of dit ook bij jullie het geval is? Zo niet, dan ga ik even terug naar de dealer. (Is nie…
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
iemand nog belang bij een hoedeplank? Toen mijn sorrie 2005 naar Afrika (od.) is gestuurd is hier de hoedenplank blijven liggen (zo'n oprolbare, grijs) Wat mij betreft gratis op te halen voor forumleden, ben hier altijd goed geholpen dus als ik op zo'n manier nog iets terug kan doen
Laatste antwoord door xychix, -
Hallo, Ik wil graag een beter geluid in mijn KIA Cee'd 2008. Kan iemand mij vertellen wat voor maat speakers er in de deuren zit en of het makkelijk inbouwen is. Mvg Marco
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Omdat ik in de diverse testen al gelezen had dat de speakers niet echt geweldig waren heb ik in de showroom eens flink de radio uitgetest, en met wat instellingen veranderen (met name de fader V/A ) was het minder erg dan ik verwachte (dit was een Picanto 1.0 CVVT ISG EcoDynamics Design Edition) maar nu heb ik thuis een Picanto 1.0 CVVT Design Edition en heb het gevoel dat deze speaker toch anders /slechter zijn iemand hier ervaring mee ? GrtzP
Laatste antwoord door DjTheDice,