Kia Modellen
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi, ik vraag me af of iemand ook last heeft van verf bladeren op de nis ronding aan de binnezijde van de grijs metalic dakraill (het deel wat aan de auto zit) http://www.kiaclub.nl/gallery/files/1/2/6/9/dak_rail_kia_ceed_sw_425940.jpg (ik heb er 2 van de zelfde foto's geplaatst hoe verwijder ik er 1?) Valt dit onder de kia garantie de auto is nog geen 2 jaar. Je ziet dit soort bladeren ook wel eens op een velg gebeuren.
Laatste antwoord door djeed, -
dvd hoofdsteunen 1 2
door tanja- 32 antwoorden
- 6k weergaven
hallo, kan iemand mij vertellen waar ik het beste dvd hoofdsteuen voor in de cee'd sw kan kopen en van welk merk? en waar ik ze kan laten inbouwen? alvast bedankt
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo, Nadat ik mijn Cee'd SW uitzet en ik stap uit hoor ik bijna altijd een metaalachtig "TIK" geluid, ik tank gewoon Euro 95 (dus geen 98 wat zo'n tik kan veroorzaken) Is dit normaal of moet ik een ritje maken naar de garage ?
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 10 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo Wie heeft er ook problemen gehad met de airco na pas 3 jaar in gebruik? Wij kwamen(maart 2009), terug van wintervakantie en onderweg maakte de auto al een raar brommend geluid. Hebben de airco niet meer aangezet en zijn bij aankomst thuis direct naar de dealer gegaan en die constateerde een doorgebrande motor. Kosten
Laatste antwoord door KiaZeker, -
Handleiding
door woskam- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
Beste forumgenoten, Ik heb een Sportage 2.0 X-clusive Aut. AWD besteld en aangezien ik nog even moet wachten zou ik graag in het bezit komen van een Handleiding van dit model, zodat i me een beetje kan inlezen/leven. Wie kan mij aan een kopie helpen in pdf formaat via de mail? Alvast hartelijk bedankt:-)
Laatste antwoord door Smart, -
2 DIN NavAudio
door hansW- 10 antwoorden
- 5k weergaven
Wil binnenkort een NavAudio (607US GPS) 2 DIN Navigatie autoradio met volledig afneembaar scherm aanschaffen. Wie heeft ervaring met 2 din systemen in een sportage. zijn deze makkelijk te plaatsen ? hansW.
- 33 antwoorden
- 5,6k weergaven
hallo, hoelang heeft een dealer modig om een invoorraad staande auto rijklaar te maken en het kenteken aan te vragen? alvast bedankt
Laatste antwoord door j.breukelman, -
exit Kia Venga 1 2
door Hendricus- 27 antwoorden
- 5,1k weergaven
Hallo mede-forumgenoten, Na een half jaartje Venga-genot, hou ik het voor gezien. Toegegeven KIA heeft de laatste jaren grote vorderingen gemaakt, maar ... ze kunnen -volgens mij- in kwalitatief opzicht nog niet tippen aan het niveau van de 'gevestigde orde'. Eerlijk is eerlijk qua prijsniveau zijn ze zeker concurrerend! Ik heb het afgelopen halfjaar ruim 3.000 km. gereden en voor 3 modificaties de garage mogen opzoeken: - het bekende kapje over de gordels voor - check koelvloeistof-slang/klem - check koppeling Bovendien begrijp ik uit de discussies op de forum, dat er nog wel meer terugroepacties aan zitten te komen, mede voor een probleem dat ik hieronder zal o…
Laatste antwoord door ger.w., -
- 10 antwoorden
- 3,6k weergaven
Ben al een tijdje op zoek naar informatie over een extra koeler voor een automaat als een caravan getrokken wordt. Krijg allemaal tegenstrijdige berichten. Heeft iemand ervaring. Caravan is een Hobby de Luxe 460 Ufe van 2009,
-
eco dynamic logo
door truton1- 12 antwoorden
- 2,3k weergaven
Heeft iemand anders ook al de logo ECOdynamic van de Venga gehaald? De logo zit aan de rechterzijde zit niet goed vast geplakt en laat los. Is er een risico bij het wassen in de autostraat dat het logo er afgerukt kan worden?
Laatste antwoord door lucsandy, -
Prijzen cee'd
door bluff- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Al enige tijd ben ik aan het kijken voor de SW en volg ik trouw het forum. Nu ik zaterdag een proefrit ga maken ben ik mij in de prijzen aan het verdiepen. Het 2010 sw ex model kostte in januari nog 19.495. Nu is die prijs in juli (2011 sw ex model) 20.595 geworden. Dit zou komen door de nu standaard ESC. OK, zou kunnen, geen probleem. Maar nu biedt men het zelfde 2010 voorraad model aan met volgens de Kia-site: profijt van extra voordeel. Echter dezelfde auto van januari kost nu 19.795. Heb ik wat gemist het afgelopen half jaar? Is hier een reden voor of zal dit een extra korting gaan opleveren? Gegroet
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Hallo mensen, Ik wil LED verlichting aanschaffen voor mijn Venga. Heeft iemand tips voor mij of ervaring hiermee? Laat het me even weten. Groeten uit Venlo
Laatste antwoord door tonisaez, -
zij windschermen
door thossie- 2 antwoorden
- 2k weergaven
als je zij windschermen plaatst,helpt dat qua geluid als je op de snelweg rijd?.Ik heb namelijk geen airco. gr Thomas
Laatste antwoord door thossie, -
- 11 antwoorden
- 6k weergaven
Zo het is weer even geleden, mijn laatste bericht hier was in 2006. Ik heb nog steeds de kia Sportage 2.0 Executive van 2005 met inmiddels 60.000 op de teller. Sinds een jaar is de bekleding van de bestuurdersstoel (zijvlak van de zitting) gaan scheuren. Eerst dacht ik nog, nou zeker een keer per ongeluk met iets scherps in mijn kontzak gaan zitten en daardoor een scheur veroorzaakt. Nu wil het geval dat ik dagelijks met auto's werk en het valt mij op dat ik dit veel vaker zie bij Sportage's ......... Kan inmiddels dus niet anders concluderen dan dat het gemaakt is van slecht materiaal. Wie heeft dit ook en hoe heb je dit opgelost? Verneem het graag! groetjes Rodi
Laatste antwoord door ger.w., -
- 27 antwoorden
- 7,7k weergaven
Als een fervent Audi rijder kijk ik sinds kort ook naar een nieuwe Kia Sorento X-clusive. Een 2.4 2WD Automaat wel te verstaan. Een hele moeilijke keuze; kiezen voor ruimte en 7 jaar garantie maar voor een mij onbekend merk of kiezen voor minder ruimte, 2 jaar garantie, maar een oude bekende die mij nog nooit heeft laten staan? Zijn er mensen die ervaring hebben met de nieuwe Kia?
Laatste antwoord door Dino, -
- 12 antwoorden
- 3,3k weergaven
Heeft iemand de ervaring dat de verstelbare middenarmsteun spontaan afbreekt bij het scharnierpunt (kunststof bevestigingsplaat) Mijn Kia Sportage 2.7 V6 is van Januari 2005 Het lijkt mij gezien de breuklijn een materiaalfout. Ik zou graag willen weten of meerdere mensen dit overkomen is. Met vr. groet Henk
radio 6cd Sorento
door tipke- 0 antwoorden
- 939 weergaven
Wat zijn jullie bevindingen ivm de radio in de nieuwe Sorento. Ik lees her en der dat de kwaliteit niet zo goed zou zijn. Radio signaal valt regelmatig weg... Hoe is de kwaliteit als men een CD afspeelt. Heb ondertussen zelf al kunnen testrijden en was zeer tevreden. De radio heb ik echter niet getest. Graag reacties. Bedankt
Laatste antwoord door tipke, -
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
ik probeerde vandaag de gehele arm van de achterruitenwissen te vervangen (was een onderdeel afgebroken) Echter krijg ik deze niet zomaar los ik kan ook niet goed zien of ik meer moet loshalen dan alleen de 1e bout het lijkt erop dat je het dan los zou kunnen trekken graag wat tips/trucs om het goed te doen Duivel
Laatste antwoord door Smart, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Vandaag test gereden met beide motortypes. (2x4) Ik vind het beide schitterende motoren. Ze zijn erg stil, mede dankzij de goede isolatie uiteraard. De 197PK is z
Laatste antwoord door tipke, -
- 11 antwoorden
- 3,7k weergaven
Nog een vraagje voor andere sorento rijders: Laatst reed ik naar mijn werk (met aanhanger) en na een half uur rijd ik weg bij een verkeerslicht en kom er achter dat ik totaal geen trekkracht meer heb. Met het gas onderin kwam ik na ongeveer een kilometer of twee aan de 70 km. Na de motor opnieuw te hebben gestart was het probleem verholpen. Kan een keer gebeuren, maar de volgende dag weer hetzelfde verhaal. Nu is mijn vraag: hebben meer mensen hier last van??? 2,5 crdi vgt 2007.
Laatste antwoord door josua, -
- 1 antwoord
- 5,6k weergaven
Wie o wie kan mij helpen aan een werkplaatsboek of iets dergelijks met technische specificatie's en afstellingen etc. m.b.t. bovenstaand model. Laat me even wat weten !!!!! Wil onderhoud zoveel mogelijk zelf doen. M.v.g. Erik Tummers (erik.tummers@home.nl)
Laatste antwoord door hms, -
- 0 antwoorden
- 3,2k weergaven
Te koop: voorbumper Kia Pride De voorbumper komt van mijn Kia Pride van 1997 Bumper kan in Rotterdam afgehaald worden
Laatste antwoord door peaw, -
- 13 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik heb een Sorrento die 2,5 jaar oud is en 45.000 km heeft (en nog 6 maanden onder garantie) Deze week sloeg de wagen compleet tilt : - toerenteller ging op en neer - snelheidsmeter ging op en neer - als ik rem gaan de kleine lichten aan - als ik de grote lichten aansteek, branden de remlichten achteraan en niet de lichten Weet iemand wat het probleem is en hoe dit opgelost kan worden ? HELP ! Paola
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Mijn SLR werkt niet zoals in het instructie boekje is beschreven. Bij mijn Venga, als de SLR ingeschakeld is kan ik niet meer harder rijden door het gaspedaal meer dan 70% in te trappen. Ik moet eerst de toets CANCEL indrukken en dan kan ik tijdelijk versnellen, wanneer ik dan terug wil naar de ingestelde limiet snelheid moet ik de REST+ indrukken en dan gaat zoemer en het lampje knipperen tot de snelheid is verlaagd tot de maximale limiet. (dit wijkt af van de beschrijving in het instructieboekje). Is dit een fout van het systeem en moet ik terug naar de dealer voor een systeem update?
Laatste antwoord door Venga OK, -
sorento 2.2L
door tipke- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Iemand al ervaring met de 2.2L Sorento van 197 PK ? Reacties welkom. Zelf overweeg ik een aankoop, maar twijfel tussen de 2.0L van 150PK en de 2.2L van 197 PK. Het verschil in belasting (BIV -
Laatste antwoord door Peterrrrr,