Kia Modellen
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
Er komt een facelift van de pro cee'd aan ben benieuwd hoe deze eruit gaat zien.... heeft er iemand meer info en misschien foto's?? Dealerbulletin 100980: Facelift Kia pro_cee'd
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 8 antwoorden
- 2,7k weergaven
Vandaag wilde ik eens een ander MP3 cd-tje in de speler doen. Maar.... de knop doet het niet meer.... Eject weigert dienst in alle talen. Iemand hier ervaring mee? Is de radio makkelijk te resetten (zonder accu loskoppelen)? Het probleem heeft gelukkig geen haast en ik moet binnenkort toch nog naar de dealer voor een ISG update. Daar zal ik het uiteraard ook even neerleggen.
Laatste antwoord door patten, -
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo! Ik ben bezig met het inbouwen van een ab (SPY systeem) op mijn centrale vergrendeling, nu heb ik al een heel aantal draden gevonden, maar het zou handig zijn als iemand een schema had van de exacte bedrading van de cv in de Kia.... Alvast bedankt voor de reacties!! Greetz, Peter.
Laatste antwoord door smitty, -
Afgebroken sleutel
door Mario- 10 antwoorden
- 4,3k weergaven
Hallo, Ik heb sinds oktober vorig jaar een KIA Cee'd. Nu is mijn openklapbare sleutel afgebroken terwijl hij (per ongeluk opengeklapt) in mijn broekzak zat. Ik heb de foto naar KIA opgestuurd, maar zij beweren dat dit geen constructiefout is en dus is de garantie niet van toepassing. Dit heeft mij 178
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 134 antwoorden
- 21k weergaven
Maar helaas:no: g
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
Andere stem
door Kia ron- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Weet iemand hoe je in de navigatie een andere stem kunt selecteren ? er schijnen meerdere stemmen mogelijk te zijn
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
- 17 antwoorden
- 4,4k weergaven
Hallo, Kent er iemand van jullie de manier om de ISG blijvend uit te zetten. Ik kan hem wel uitzetten, maar dat is slechts van toepassing tijdens de rit. De volgende keer als je opnieuw de wagen gebruikt staat hij weer standaard aan. Groeten, Dirk
Laatste antwoord door gstar, -
- 8 antwoorden
- 3,8k weergaven
Hoi, ben een zeer tevreden sportage rijder inmiddels de 3e, net mijn nieuwe auto gehad en ook compleet met de standaard KIA navigatiesysteem / radio etc. Alles handleidingen gelezen maar hoe kan ik instelling veranderen: andere stem bij de navigatie / andere ringtone / en in combinatie met mijn Iphone als ik gebeld wordt krijg ik niet de naam van de beller op mijn scherm (staat wel in het telefoonboek welke hij download vanuit de telefoon) wie kan mij helpen of welk fabrikaat systeem is het kan ik evt. verder zoeken. Alvast bedankt Ton Dalfsen
Laatste antwoord door Smart, -
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Hi, Ik heb een sportage 4x4 van 2007 km 22000. Belgi
Laatste antwoord door KiaZeker, -
Nieuw hier!!
door luitzen- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal!! Zaterdag a.s. gaan we proefrijden in een Sportage van 2005 Ext. Maar ik denk dat we em echt wel gaan kopen, we rijden nu een Opel Zafira. Iemand nog dingen waar ik om zou moeten denken??? Alvast bedankt voor jullie reacties! Luitzen
Laatste antwoord door luitzen, -
- 8 antwoorden
- 9,5k weergaven
de dimmerstand van de binnenverlicht werkt niet meer. de uit- en aanstand van het binnenlicht werken prima. de armatuur in het dak vertoont geen problemen. de zekering is goed, evenals de deurschakelaars. nou vermoed ik dat er ergens een "kastje" of iets (condensator?) moet zitten die het dimmen regelt. maar waar? waar zit het zenuwcentrum? waar wordt deze aansturing geregeld?
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 7 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik heb mijn Venga xtra comfort 1.6 nu 6 weken. Ben ermee naar Frankrijk geweest. Wat mij opvalt is dat de analoge en de digitale benzinemeter niet gelijk zijn. Wat houden jullie nu aan. Ook de start stop werkt niet altijd. Ik ben wel redelijk tevreden . Hiervoor had ik een Ceed All Star 1.6 Groet Joop
Laatste antwoord door Fireman, -
- 17 antwoorden
- 9k weergaven
Sinds juni rijdt ik een Kia Cee'd SW, bevalt me tot nu toe prima. Ik heb er een Waxoyl behandeling bij besteld, maar nu vraag ik me af of dit wel uitgevoerd is. Kun je op een of andere manier zien of testen of er wel of geen Waxoyl op zit? Een certificaat heb ik er in ieder geval niet bij gekregen, ik meen dat de dealers dit er wel bij zouden moeten geven?
Laatste antwoord door johannes, -
hallo we zijn op zoek naar een andere auto en de pride lijkt me wel wat het probleem is dat ik geen foto kan vinden van de achterbak we hebben een swift gehad maar die had een te diepe bak de vloer moet zo vlak mogelijk zijn,ik ben invalide en neem graag een opvouwbare scootmobiel mee als we weg moeten, dus te hoog tillen is erg lastig kan ik ergens foto's of info vinden? alvast bedankt louis
Terug en schoon
door Remko .me- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben een tijd afwezig geweest, erg druk maar toch vanmiddag de kans gehad mijn auto volledig schoon te maken! Dik in de wax gezet (voor de winter), van binnen vlek vrij en alles volledig schoon en gestofzuigd, geen korreltje zand meer te vinden. Ramen lekker weer in de schone speciale wax, radio updated. Mijn RVS is trouwens allemaal vernieuwd met nieuwere, die zijn beter met plakken en zitten nu perfect erop. Ik heb ook RVS instaplijsten laten monteren paar maanden geleden. Het dashboard weer lekker gevoed e.d. Nu heb ik hem dik in de wax, maar zag toch nog dat er muggen op de motorkap blijven zitten, helaas. Toch heb ik dit maar voor lief genomen. …
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
Omdat je je nog al verveelt zit je een beetje auto merken sites af te zoeken voor de grap en nu zat ik ook eens op kia.nl en kia.com wat kom ik tot mijn verbasing tegen, waarschijnlijk een nieuwe facelift voor de picanto. Zie het zelf: Picanto Kia.nl Picanto Kia.com Ziet er toch net weer iets stoerder uit vind ik zelf. Iemand die hier meer van weet?
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Zojuist gedownload van mykia de langbeloofde update met de Nederlandse taal!
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 4 antwoorden
- 3,4k weergaven
Hallo wie kan mij zeggen of voor de ruitensproeier achter een aparte moter zit en wat zo.n ding eventueel kost . meschien heeft iemand van jullie er ook ervaring me gehad . Graag hoor ik commentaar hier over . Groetjes Kia Joice Rijder .
Laatste antwoord door peterb28, -
- 23 antwoorden
- 5,9k weergaven
Vandaag de mail van mijnkia gelezen waarin de zonnegordijnen aangeboden worden: Worden hier de Privacy Shades geleverd? En heeft iemand al ervaring met deze schermen in een ceed sw. Ik zat namelijk in de zomer te twijfelen of ik iets met privacyglas ging doen voor mijn honden die soms achter in de bagageruimte liggen. Met airco kun je de temperatuur best regelen, maar op vakantie kan de zon daar fel toeslaan. Wering van de zonnestralen geeft meer comfort aan mijn honden. Privacyglas vond ik duur en het is dan een folie die kan beschadigen. De gemelde zonnegordijnen zien er goed uit en prijstechnisch goed te doen. Nu ge
Laatste antwoord door gstar, -
Wij hebben onze soul sinds Juni 2009 en nu al corrosie op velgen. Naar de dealer geweest en jawel, Coating laat los. Er zijn keurig 4 nieuwe velgen besteld want het mag niet voorkomen binnen een jaar.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 11 antwoorden
- 6,6k weergaven
Beste allemaal, ik zal mij even voorstellen. ik ben robert 22 jaar uit utrecht en trotse bezitter van een cerato 2.0 16v ex. helaas na alle audio te hebben ingebouwd doet de verlichting achter mijn kilometer teller het niet meer. er staat geen spanning op de schakelaar om de verlichting te dimmen. zekeringen al gecontroleerd. wie owh wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn? de meter zelf doet het prima en ook de controle lampjes zijn functioneel. heeft er iemand technische tekeningen of beschrijvingen van een cerato liggen? ik vind het zonde om naar een dealer te rijden een een fikse rekening te krijgen voor het oplossen van deze (vrij simpele) storing. Alv…
Laatste antwoord door DjRoZoHo, -
Motor ratelgeluid
door masimo- 11 antwoorden
- 5,8k weergaven
Mijn 3.3V6 Sorento maakt sinds een paar dagen een ratelend geluid bij het stationair lopen. Maakt niet uit of ie koud of warm is. Het lijkt op tikkende kleppen, maar dat is het volgens mij niet. Mijn vermoeden gaat uit naar de distributieketting, maar weet het niet zeker. Het geluid is een beetje vergelijkbaar met het geluid de eerste paar seconden na het starten. Iemand een idee of herkent dit?
Laatste antwoord door masimo, -
check lampje
door roma- 1 antwoord
- 3,5k weergaven
hebben jullie ook wel is last van het checklampje?? mijn kia rio rs had afgelopen week er last van, er bleek vuil bezine in dus had contact opgenomen met de kia dealer en die zeiden dat ik v-power moest tanken en dat heb ik ook gedaaan en had er injector cleaner bij gedaan. ik heb er nu geen last van
Was het ff vergeten te vragen bij mijn vorige bericht. Gaat over mijn Sportage uit 2005 met 4/2 wiel aangedrijving. Mijn vraag is, mag je tijdens het rijden van 2 naar 4 wiel aandrijving over schakelen of is dat slecht voor de auto?. Het zelfde met de tracion controle. Moet dit allemaal pas gebeuren als de auto helemaal stil staat of mag het gerust tijdens het rijden.
Laatste antwoord door frankydb, -
Kmh tellers enzo
door rio2003- 8 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hoi, In mijn rio heb ik alleen een kmh teller alleen mis ik zelf de toerenteller op het dashboard. Nu heeft mijn vrouw daar geen moeite mee, alleen als je altijd een toerenteller heb gehad mis je het toch wel (tenminste ik zelf wel). Nu vroeg ik me af of ik een tellerbak met toerenteller kan kopen en deze (zonder al te veel moeite) op de plaats kan zetten voor degene die ik nu heb.
Laatste antwoord door roma,