Kia Modellen
-
- 7 antwoorden
- 4,6k weergaven
Bij deze de Nederlandstalige handleiding voor de navigatie in de Se7en uitvoering. http://www.filedropper.com/nlhandleidingnaviceedvenga Mocht de handleiding ergens anders gehost kunnen worden waardoor een directe download link mogelijk is, dan hoor ik dit graag. Laatste nieuws is dat de NL update voor de navigatie volgt in augustus. Zie ook http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=39592&postcount=21 .
Laatste antwoord door Marillion, -
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
Is er iemand die de specificaties heeft, weet van de standaard ingebouwde radio/cd speler in de Sorento 2010?
Laatste antwoord door bvdmeer, -
- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
Vanmiddag moest ik een stukkie rijden. Temp: +31. Dus eerste stukkie met de ramen open om de ergste hitte kwijt te raken. Eerst 200 meter woonerf (30 km/h), toen amper een kilometer max. 60 km/h. Dit alles nog steeds met de ramen open. Toen hoorde ik ineens het geluid van een overstort welke in werking kwam. Erg bizar. Ik schrok er zelfs van en dacht dat er iets bij het huis gebeurde waar ik op dat moment langs reed. Maar even later nogmaals, en toen nogmaals.... Het geluid lijkt erg veel op het geluid van een compressor als je de slang afkoppelt. Dat TSSHHHH geluid. Kort en hard. Ik heb meteen de dealer gebeld en het uitgelegd. Die zegt er is geen monteur binnen, kom…
Laatste antwoord door patten, -
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Ik heb problemen met mijn navigatie en wilde weten of meerdere dit hebben. Het volgende is aan de hand, de gps van de navigatie geeft niet exact de plek aan waar de auto staat maar denk bijvoorbeeld in Frankrijk te staan en soms weer in Duitsland enz..... volgens de dealer kan dit alleen opgelost worden met een update die er 'nog' niet is.
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Dit seizoen zal elke week een beroemdheid in een rode Kia Cee'd over het circuit van Top Gear racen! De Kia Cee'd (oftewel Cee "apostrof" d volgens Top Gear) is gekozen als de nieuwe reasonably priced car. Een reactie van UK communications director, Stephen Kitson: Toch wel leuk om elke week de Cee'd op TV te zien .
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 0 antwoorden
- 4,5k weergaven
Beste leden, Na mijn vorige probleem met het motor management lampje (wat overigens nog niet is opgelost) heb ik sinds kort een nieuw probleem wat mij toch wel wat zorgen geeft. Ik heb nu sinds een paar dagen dat mn shuma soms uitvalt als ik afrem voor een bocht of stoplicht, dit is best wel irritant omdat de auto weer moet starten en dat doet tie overigens wel prima. Weet iemand wat dit probleem kan veroorzaken ? Hij heeft nog geen maand geleden een grote beurt gehad en de wiellager linksvoor is vervangen.
Laatste antwoord door Gizmor, -
- 53 antwoorden
- 14k weergaven
Mijn Sportage 4 WD benzine gebruikt volgens mij wel erg veel. Ik had er al een vermoeden van en ben het nu in de gaten aan het houden. Met volle tank naar Ommen geweest, heen en terug 330 km. Gemiddelde snelheid 120 km pu Daarna nog 44 km stadswerk. Dus totaal 374 km gereden. Net getankt 42.18 liter is dan volgens mij 1 : 8.87 Volgens mij veel te duur, ik weet niet of de buiten temp. hier iets mee te maken heeft, het vroor naar Ommen 4 graden. Misschien dat andere Sportage rijders mij kunnen vertellen wat hun gebruik is. Groeten, Aart.
Laatste antwoord door masimo, -
- 16 antwoorden
- 3,5k weergaven
Ik heb zelf weinig ervaring met de bluetooth in de Venga met comfort pack maar heb een klant die hier wat problemen mee heeft. Zelf bellen vind ik h
Laatste antwoord door ronald43, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb sinds een week een kia rio van 2006. Ik ben op zoek naar leuke velgen maar kom ze overal maar tot 17 inch tegen. Passen er geen 18 inch op ofzo??
Laatste antwoord door riodriver, -
- 1 antwoord
- 3,5k weergaven
Ik ben op zoek naar een nog nieuwe Hankook Optimo K406 235/60R16 100H. Dit ivm een kapot gereden band of gebruikt met nog genoeg profiel. Liefst omgeving Groningen
Laatste antwoord door bigwade, -
- 23 antwoorden
- 3,6k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb een probleempje met mijn achter ruit sproejer, hij spuit namenlijk de voorruit van de auto achter mij:razz:, OK overdreven mag ook. Hij spuit in ieder geval niet naar mijn achter ruit, ik heb de derde remlicht eruit gehaald om te zien als hij ingesteld kan worden, maar nee. Als de lamp unit er uit is dan kan je de sproejer wel goed zetten maar in het moment dat je de de lamp weer aandraait op z
-
Kentekenplaat
door PH-ILS- 22 antwoorden
- 3,6k weergaven
Wat me opviel bij de aflevering was dat mijn kentekenplaat voorzien was van plakletters i.p.v. ingeslagen letters, ik vind dit altijd erg mooi staan. Nu heb ik meerdere Kia's gezien de laatste tijd die dat ook hebben. Weten jullie of dit een policy is van Kia Nederland of is dit per dealer verschillend is?
Laatste antwoord door bigwade, -
- 4 antwoorden
- 3k weergaven
Dag allemaal, Gisteren kwam ik thuis van werk en toen ik de oprit opdraaide maakte m'n Rio een sissend geluid en lekte groene vloeistof, de motor was ontzettend heet. Heeft iemand een suggestie waar het aan zou kunnen liggen? Verder rijden met de auto lijkt mij geen goed idee. Alvast bedankt, Mvg, MarvL
-
- 16 antwoorden
- 3,7k weergaven
Zie onderstaaande link betreffende een terugroepactie van Kia voor de Ceed gemaakt tussen 01-04-2008 en 30-03-2009 met ESP on board. http://www.nu.nl/economie/2269616/terugroepactie-kia-ceed-vanwege-remproblemen.html
Laatste antwoord door Alex VB, -
airco vraag.
door ivv- 12 antwoorden
- 2,9k weergaven
Beste kia rijders. In onze kia rio 15. v16. zit airco in. Nu is mijn vraag als ik de airco aan zet heb ik het gevoel dat de motor iets inhoud tijdens het rijden. en iets snokt. is dat bij jullie ook zo. MVG.IVV.
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
Geachte, Ben bezig automatten aan het zoeken voor de Venga, zoals hier al beschreven op het form zijn de matten staandaard waardeloos. Zoals jullie de site al gevonden hebben van matten-online.eu , ik heb contact gezocht met deze firma om matten te laten maken met de Venga erin gestikt, dit is mogelijk alleen bij een grotere afnamen de prijs zal niet veel meer zijn dan nu wordt aangegeven mijn idee is de naam in de lengte van de mat te stikken, dus als je instapt het kan lezen, en dan alleen de voorste matten. tot nu toe alleen zwarte matten met witte naam Venga, photoshop foto heb ik aangevraagt. anderen kleuren zijn ook mogelijk maar dit behoord dan weer bij meerdere…
Laatste antwoord door Venga-Boys, -
- 10 antwoorden
- 7,5k weergaven
Beste lezers, vandaag begon mijn airbaglamje plotseling te branden. Weet er geen raad mee. Misschien een klein probleempje in die zin dat het gereset kan worden of zo. Ik pruts niet aan mij auto en vooral als het om de veiligheid gaat van mij en m`n gezin. Misschien heeft iemand dit al eerder mee gemaakt. Het zou gaan om een Kia Sportage van 2005 (diesel). Met elk bericht ben ik geholpen. Tegenwoordig kost het een berg geld om de garage binnen te stappen alvorens ze iets gedaan hebben. Hopelijk hebben jullie hier een antwoord voor mij. Alvast bedankt.
Laatste antwoord door kiaman, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Wie heeft een goed advies voor een dakdrager op de Pro Ceed.
Laatste antwoord door snackey, -
- 19 antwoorden
- 5,2k weergaven
Vraagje weet iemand van problemen met het nieuwste model Picanto?? Auto's worden momenteel ook vast gehouden op het opslagterrein in Rotterdam er gaat er geen 1 van de dam af...... Er schijnt al een schrijven naar de dealers te zijn inzake de leveringsstop. Wie heeft meer info? Peter misschien.....
Laatste antwoord door BL1987, -
- 7 antwoorden
- 3,6k weergaven
Hallo, Bij mijn nieuwe model Kia C'eed SW, trilt de binnenspiegel nogal. Dit was eerder niet. Ik heb een beetje gekeken naar hoe de spiegel vastzit, en je kan de houder v/d binnenspiegel op een taps toelopend plastic stuk wat dan weer vast zit aan de ruit vaster drukken, dit heb ik gedaan, en het is een stuk beter, maar volgens mij nog niet zoals eerst. Ik moet nog iets van 7000 KM voor mijn eerste beurt, en wil eigenlijk niet speciaal voor die beurt alleen voor de binnenspiegel naar de dealer. Heeft iemand met nieuwe type SW ook al dit " probleem" ? Groet, Jeroen
Laatste antwoord door Leon, -
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Goedemorgen, Het is me in een discussie opgevallen dat er nog al verschillen zitten in de versie's van de navigaties die in de Seven uitvoering zit? Je zou toch zeggen dat deze allemaal gelijk moeten zijn.
Laatste antwoord door frankia, -
Kia gaat voor de nieuwe sportage een roadshow organiseren... bij de meeste dealers komt er gedurende twee dagen (vanaf begin mei) een sportage in de showroom. Klanten die in die twee dagen kopen krijgen gratis een panoramadak twv
Laatste antwoord door KiaZeker, -
Lak kleurnummer
door the-boss- 5 antwoorden
- 8k weergaven
Heb het hele boekje doorgelezen, maar ik kan nergens vinden waar het nummer van de lakkleur staat. Ik heb een blauwe picanto. Pierre
Laatste antwoord door Kia Fan, -
Hallo, Ben net fris op dit forum en al een vraag. We rijden een RioIII uit 2006 op LPG G3. Heerlijke auto, erg tevreden. 82000km. Heb een vraagje naar aanleiding van de bougies die er in de handel zijn voor LPG. Is dit echt een aanrader om deze (duurder) aan te schaffen? Wordt de verbranding en daarbij de prestatie en levenduur beter? Ben benieuwd! Bvd voor jullie reactie
Laatste antwoord door hankpeters, -
- 24 antwoorden
- 5k weergaven
Hoera, vandaag is mijn nieuwe leaseauto besteld, de Cee'd Sporty Wagon 1.6 CVVT E-xecutive. Nu rij ik nog in een Ford Focus Wagon Futura en deze loopt dus binnenkort uit de lease. Ik was al een tijdje aan het kijken voor een andere auto, mijn oog was o.a. gevallen op de KIA. Afgelopen zaterdag in Beverwijk een proefrit gemaakt, wat mij opviel was de enorme ruimte in de auto, bergen beenruimte en een flinke kofferbak... dat is in de Focus wel anders Maarja, na de proefrit was ik (en het gezin) gelijk verkocht. Even de opties en de kleur nog besproken en gelijk maandag opdracht gegeven aan de leasemaatschappij om deze te bestellen. Nu dus nog even wachten aangezien mi…
Laatste antwoord door Smart,