Kia Modellen
-
fabrieks audiosysteem-woofer instellen
door Gast yogi- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Weet toevallig iemand misschien als je de woofer van de fabrieks audiosysteem apart kunt regelen? voor betere geluidsprestaties? mercikes
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik zie op de usa side dat Rio 5 software update krijgt . mijn vraag is nu is die hier of komt deze hier ook.
Laatste antwoord door 16_v, -
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ik merk de laatste tijd als ik rem, een schokkerige gevoel krijg tijdens het remmen. Dus niet geleidelijk aan remmen, remmen zou toch gewoon smooth moeten gaan en niet zo erg voelbaar? ik ga zowiezo bij de eerste beurt (15K) dit ook vragen, heb nu 10939 km op de teller.
Laatste antwoord door c0de1, -
Afgekeurd!
door Rio-man- 18 antwoorden
- 5,8k weergaven
Nou waar ik al voor vreesde is gebeurt. De Pride is net op de brug geweest voor de APK en is afgekeurt op de schokbrekers, stuurkogel links, wiellager achter, uitlaatpakking en remzuigers achter. Bij elkaar een leuke kostenpost van 550 euro (moet je nagaan als je dit bij de dealer laat doen!) en dat heeft mij doen besluiten alweer afscheid te nemen van de Pride. Dus mocht iemand interesse hebben 1250 euro zo meenemen met volle tank en een wasstraatbeurtje.
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ik wil een nieuwe ceed 1.6 X-ecutive bestellen. Nu zie ik op foto's en in de handleiding 2 verschillende instrumentenpanelen (km teller enzo). Weet iemand welke in NL wordt geleverd? A(met km/u boven dikke witte rand) of B(dunne witte rand). en.. Wordt er op een versie van de Ceed 2010 ook ALC auto light control geleverd?
Laatste antwoord door mph124, -
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Zowel de Ceed als de Pro_Ceed beschikken over handige opbergvakken onder de vloerplaat (afdekplaat) van de kofferbak. Nu zag ik in de showroom dat de plaat van de Ceed deelbaar is. Dus je kunt een stukje oplichten om bij de voorste rij vakken te komen. Bij de Pro_Ceed is dat niet mogelijk. Weet iemand daar een oplossing voor?. Lijkt mij nl wel handig.
Laatste antwoord door snackey, -
- 1 antwoord
- 1k weergaven
he hallo ik zit met een probleem. ik heb zins 4 weken een kia sorento 2,4 uit 2005 opzich een super auto en rijd voor de rest ook top MAAR er is altijd een maar als mijn auto koud is dan schakelt hij naar zijn 1 en dan naar zijn 2 erg slecht je hoort ook een krakend geluid als je hem er in zet . ik heb al van alles geprobeerd eerst warm laten lopen of rustig schakel anders mijn koppeling gebruiken / verder intrappen of juist meer boven in. het vreemde is juist zodra ik ongeveer 2 kilometer heb gereden dan gaat het goed en zonder geluid. mijn vriendin vergelijkt het met een fiat brava waar ze eerst in reed maar ik zij al dat kan je niet vergelijken. nu rij ik er d…
Laatste antwoord door bigwade, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Rij sinds eind Januari met veel plezier rond in mijn Venga 1.4 X-ecutive met nav en pan dak. Vandaag helemaal! Ben vanaf m'n werk via de Heemskerk, Bakkum, Egmond aan Zee, Alkmaar, naar huis gereden. Rustig touren, panoramamdak helemaal open, USB muziekje op en genieten van het mooie weer en de bolbloemen die al weer beginnen te bloeien in deze regio. Lekker ritje! En... Voor het eerst een andere Venga zien rijden in het wild... Tot nu toe had ik er nog nooit eentje zien rijden. Champange kleurig was deze. Zag er goed uit in mijn achteruitkijkspiegel. Op de ring van Alkmaar ging de Venga me voorbij en verdween aan de horizon. Ik heb het bij lekker touren gelaten tot thu…
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hoi,: Heeft iemand zijn Cee'd al voorzien met stootstrips. Zo ja , kan er een foto bij geplaatst worden.
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Sorento velgen van de Ambition uitvoering met bijna nieuwe Hancook Icebear winterbanden (245/70 R16). Uitsluitend afgelopen winter mee gereden. Krijg een nieuwe Sorento. Wie doet een bod? Heeft iedereen het nieuws gelezen en gezien? Winterbanden zijn schaars! Dit is echt een mooi set die nu in professionele opslag liggen.
Laatste antwoord door moehring, -
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo Weet iemand waar ik aan de chrome delen van deze bumper kan komen. We moeten ivm met schade aan deze auto de voorbumper vervangen, en dus ook de chrome delen vervangen. via de dealer kom ik er achter dat het niet origineel is. Het gaat om een voorbumper van een sportage van 2007 Het linker deel is stuk (staat niet op de foto) Weet iemand raad?
Laatste antwoord door ger.w., -
- 4 antwoorden
- 6k weergaven
Beste iedereen, mijn ouders hebben een nieuwe picanto besteld een witte 1.0 met electrische ramen en airco, nu was de vraag? ze zien nergens een reserve wiel in de optie staan, maar wel een reparatie kitje, klopt dit dat er geen reserve wiel in zit. ik hoor van jullie Gr. Barry
Laatste antwoord door Tippmann85, -
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik heb de Cee'd Seven en daarin zit standaard bluetooth. Volgens het boekje zou het telefoonboek automatisch worden overgezet als er verbinding is, maar dat is bij mij niet het geval. Er is wel verbinding, ik kan bellen en gebeld worden, maar ik zit zonder telefoonboek. Weet iemand hoe ik dat kan overzetten?
Laatste antwoord door koolmees, -
- 8 antwoorden
- 3,9k weergaven
Hallo allemaal, Al een tijdje heb ik last van een tik/kraak bij een koude motor. naarmate de motor warmer wordt verdwijnt deze naar de achtergrond en als de motor echt goed warm is loopt de motor zonder problemen. heb het net even gefilmt. Sorry voor de slechte kwaliteit van het filmwerk, maar het is al donker en het is gedaan met mijn fototoestel. Het geluid komt uit de hoek van de dynamo/v-saar/distributieriem: Weten jullie wat het is, en of meer Prides hier last van hebben? Gr Rio-man
Laatste antwoord door ProudKiaDriver-NL, -
De R van Kia
door ger.w.- 11 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik zit met een vraag waar vast wel iemand het antwoord op weet. Vanmiddag liet ik als (voorlopig;-)) laatste extraatje de achterbumperbescherming (zie: http://www.kia.nl/showroom/kia-sorento/accessoires-.aspx bij de dealer op mijn sorento plakken (wel weer een rib uit je lijf) Het viel mij op dat het kennelijk geen origineel Kia onderdeel is want er staat een (niet storende ) tekst op "sorento R" Het is de R die ik al vaker tegenkwam op sites, b.v. http://www.customsrt.net/store/product_info.php?cPath=96_97&products_id=616 Het is de R voor "personalization and styling" Nieuwsgierig als ik ben wil ik graag weten waar die R vandaan komt en of er enige verdere bet…
-
- 22 antwoorden
- 2,5k weergaven
Altijd al eens met je eigen Venga willen gummen, maar je durft eigenlijk niet? Misschien is dit filmpje genoeg.....! Wel geluid aanzetten!!
-
Hoi Allemaal, Ik weet het niet hoor.. maar is het normaal dat mijn auto zo snel krast? Ik begin overal krassen op mijn lak te krijgen. Ik heb hem vanmiddag gewassen, maar zitten achter nu ook al krassen.. als ik maar even ergens langs loopt.. zit er al weer een kras op mijn auto... Klopt dit of komt dit gewoon door mijn kleur? ------ Oplossing: Nou we hebben het onderzocht! Probleem zit hem in de vele opstapelingen van wax lagen. Het schijnt dat je de eerste maanden na je waxoyl behandeling helemaal geen wax laag op je auto mag laten aanbrengen en vooral niet de wax laag van de wasstraat. We hebben gekeken maar over mijn auto zit een wax laag van een paar millimet…
Laatste antwoord door Venga OK, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Het viel me op dat het controlelampje van de voorpassagiersairbag na een aantal seconden uit gaat en weer aan met een tijdsduur van 60 seconden. Volgens het boekje zou dit gebeuren als je de aan/uit schakelaar op AAN zet. Maar hij blijft bij mij elke keer nadat ik het contact aanzet na 4 seconden uitgaan en weer aan voor 60 seconden. Vroeg me af of jullie dat ook hebben.
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
Nog niet eerder gezien een Venga met Ferrari rood interieur, zelfs het dashboard, lederen stuur en schakelunit! Heel mooi en apart. Laat maar komen toch? YouTube - Presentazione Kia Venga
Laatste antwoord door Venga1, -
- 9 antwoorden
- 1,9k weergaven
Bij mijn Kia ceed sw 1.4 voel je in het stuur de kleine oneffenheden in de weg. Het lijkt wel alsof de silentblocks niet genoeg filteren. Als je op klinkers rijdt lijkt het soms wel of er iets los zit (rammelen). Bij grote veerbewegingen merk je niks. Kent iemand dit?
Laatste antwoord door Kimar, -
Sorento 2005 3.5 V6
door davey- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Beste, Ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe auto en kwam een KIA Sorento 3.5 V6 tegen. Alleen ben ik niet echt bekend met KIA, hebben jullie misschien een aantal tips waar ik op moet letten? Tevens had ik nog een vraag: Deze KIA heeft niet die stoere treeplanken en de chrome bumber, kunnen jullie mij misschien vertellen wat de prijs hiervan is? Alvast bedank,
Laatste antwoord door davey, -
Stootstrips
door Remko .me- 9 antwoorden
- 2,7k weergaven
Maar niet die wij kennen via Kia.nl accessoires.. Wie o wie weet welke dit zijn? Of zijn ze net wat anders gemonteerd..? (zie bijlage) Ik vind het best wel ok
Laatste antwoord door snackey, -
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
Ben nu 1.5 maand in het bezit van venga-x tra met een km stand van 2500 km er op. Het valt mij op dat het schakelen van de eerste versnelling naar de 2e met een lichte kraak gaat,als ik het heel langzaam doet gaat het goed. Mijn vraag op het forum is of er meer venga rijders hier ook last van hebben zo ja dan ga ik naar mijn dealer toe om dit voor te leggen.
Laatste antwoord door Url, -
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Was beetje aan het rondkijken op internet en toen ging ik ook even langs de KIA site, denk misschien staat de gefacelifte rio er dus ik drukte zo op de RIO. Zie ik tot mijn verbazing dat de RIO nu 14,595
Laatste antwoord door Url, -
- 16 antwoorden
- 2,4k weergaven
Binnenkort loopt mijn leasecontract af en mag ik wat anders uitzoeken. Ik ben gister wezen kijken bij de KIA dealer. Nu had hij een Kia Cee'd SW 1.4 se7en staan die zeker de moeite waard is. Ik twijfel nu alleen tussen de se7en en de se7en business. De business is 1100 euro goedkoper, maar heeft 15'' stalen velgen met wieldoppen. Nu kan ik alleen geen foto vinden van deze business uitvoering met die wieldoppen. Wat vinden jullie van de business uitvoering of toch liever de gewone se7en?
Laatste antwoord door Rcee'd SW,