Kia Modellen
-
- 12 antwoorden
- 2k weergaven
Heren, heb zins afgelopen vrijdag een Pro_cee'd seven, alles werkt alleen heb soms problemen dat mensen mij niet kunnen horen als ik hun bel, heb ik misschien iets over het hoofd gezien wat ik moet aanzetten. hopelijk kunnen jullie mijn helpen mvgr. Barry Loerakker
Laatste antwoord door BL1987, -
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
Betreft : Kia Venga. Hallo, omdat mijn vrouw aan haar linkerarm verlamd is zoek ik een armsteun voor de bijrijdersstoel, wie kan mij daarbij verder helpen? Gr Theo
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ter info voor diegenen die ook met ontvangst problemen zitten m.b.t. navigatie. Voor de vierde keer is mijn dasboard eruit geweest van wege navigatie problemen met de ontvangst van mijn Pioneer navi. Inmiddels denkt de dealer het euvel te hebben ontdekt en gaan zij op zoek naar een geschikte combi dakantenne voor navi en radio ontvangst. Het probleem schijnt te zitten in het gelaagde voorruit wat ontvangst onmogelijk maakt/ verstoord. Nu moet de hemel er ook weer uit om de bedrading weg te werken. Ben benieuwd hoe de buitenantenne gaat werken. Wordt vervolgd. Groet Bart
Laatste antwoord door Marco67, -
Bedankt allemaal
door Oosterum- 1 antwoord
- 995 weergaven
Bedankt allemaal voor jullie adviezen en welkom. Een beetje laat, maar er waren ook nog andere wereldse zaken die mijn aandacht dreigden af te leiden van de KIA Cee'd. Maarrrr....ik heb de keuze gemaakt, en een KIA Cee'd 1.6 Xecutive besteld. Dus die discussie is niet voor niets geweest. In juni wordt ie verwacht dus dat is nog even doorbijten, hoewel mijn oude Hyundai Lantra het nog goed doet. Die gaat naar een van mijn dochters. Ik reken er maar op dat de Cee'd eind juni rijklaar is. Omdat ik er wel lichtmetalen velgen (ander merk) op wilde, heb ik nu ook velgen over om winterbanden om te zetten.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 14 antwoorden
- 2,9k weergaven
BVA Auctions
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 29 antwoorden
- 9,7k weergaven
Een maand geleden gingen we 1 weekje op vakantie en parkeerden bij de luchthaven. Na alles gecontroleerd te hebben, sloten we de auto af en kwamen na 1 week terug. Midden in de nacht naar de parkeerplaats: op centr. vergr. gedrukt met de sleutel, maar er gebeurde niets, auto ging niet open. Met de hand wel, maar het onheil was natuurlijk wel degelijk geschied en starten was er niet bij. Op de luchthaven was personeel met een jumpstarter, maar de accupolen zitten te ver in plastic dozen gepakt om contact te kunnen maken. Kia hulpdienst gebeld, die na 1 uur kwamen er ook de jumpstarter gebruikten. Deze keer succesvol. Ben naar huis gereden terwijl esp lampje bleef branden…
Laatste antwoord door Peerke, -
Soul pers bericht
door bigwade- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
http://www.kia-world.net/index.php/2010/05/05/hot-selling-2010-kia-soul-named-one-of-best-family-cars/ beetje, wij van WC eend...... Jammer, geen selling numbers etc..... JAMMER.
Laatste antwoord door Smart, -
Kia Rio Tikt
door Antoin1989- 7 antwoorden
- 4,1k weergaven
:smile:Hallo allemaal, Ik heb een kia rio van 2005 dus het oudere model met een 1.3 8 kleppen motor erin. Nou maakt hij de laaste tijd een tikkend geluid en ben ik daarvoor naar de dealer geweest. Zei konden mij vertellen dat er een motorstoring inzat en dat het verder geen kwaad kon. Ik ben zelf automonteur en denk zelf dat het de klepstoters zijn. Maar de dealer kon mij naar veel moeite vertellen dat die er niet inzitten. >>????? Klopt dit of kunnen jullie mij er mee helpen of zit er iets anders.? Groet Antoin
-
- 22 antwoorden
- 4,8k weergaven
Ik rijd een Pro Ceed en heb veel last van statische elektriciteit. Elke keer als ik uitstap en de deur aanraak krijg ik een schokje. Bijna altijd rubberen zolen onder de schoenen. Zou de combinatie met het matje de oorzaak kunnen zijn, of de bekleding?. Heeft iemand een dergelijke ervaring?
- 15 antwoorden
- 4,7k weergaven
In een test las ik over de Cee'd dat het qua prijs /kwaliteit een prima auto is. Als nadeel werd gezien dat de lengte van het zitvlak waar de benen op rusten nogal aan de korte kant is en dat dit vermoeiend kan zijn voor de bestuurder en bijrijder. Nu moet ik zeggen dat mij dit wel opviel tijdens de proefrit, maar ik ondervond dit niet echt als hinderlijk. Maar ja, een proefrit is een momentopname. Wat is de ervaring van jullie als bestuurders?
Laatste antwoord door KC-JanvdSluis, -
alarm cee'd sw
door reddevil74- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Weet iemand hoe je het alarm zou kunnen uitproberen? Ik heb namelijk wel de stickers op mijn ramen zitten. Maar ik heb geen idee hoe het werkt of klinkt, mischien wel handig om het te weten.
Laatste antwoord door reddevil74, -
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Sinds drie weken rij ik in een nieuwe Ceed SW seven met 1,4 motor. Tot op heden ? Een hele fijne auto die stil en comfortabel is en ondanks slechts 1,4 met 90pk een soepele motor en idem versnellingsbak. Ik ben geen snelheidsduivel, maar deze auto rijdt gewoon vlot. Er zijn 2 zaken die tot nu toe een opmerking verdienen. Het file-rijden gaat (nog) niet echt rustig, wat mogelijk komt doordat de auto nog niet goed is ingereden. Het andere is het full-map navigatiesysteem. Hierover heb ik op deze site al genoeg opmerkingen gelezen. In het menu kan men (nog) niet kiezen voor Nederlands. Ook de handleiding is niet in het Nederlands. De Engelstalig dame die met flink accent …
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
Voor de belettering van mijn nieuwe auto hebben wij lijntekeningen nodig van de Cee'd SW. Weet iemand waar die te krijgen zijn? Importeur heeft ze ook niet Anders maar een foto maken en daarop opmaken.
Laatste antwoord door PH-ILS, -
- 0 antwoorden
- 2,9k weergaven
Wie weet hoe je aan een Vraagbaak of werkplaatshandboek voor een Kia Rio 1.3 RS van 2005 kan komen.
Laatste antwoord door toontje, -
Ik heb twee foto's als bijlagen... Mijn deur viel niet goed in het slot, maar nu lijkt de hoogte een paar millimeter te verschillen. Ik heb het euvel van dat de deur niet goed dicht viel, laten verhelpen maar nu zit er dus hoogte verschil. Dit zie ik nu beter doordat het RVS erop zit. Zouden jullie hier iets aan laten doen of negeren? En onder mijn bumperbeschermfolie zitten nog steeds bubbels, dit wordt al iets minder maar blijft dit?
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 23 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb de Kia Pro C'eed facelift versie. Omdat ik op mijn nieuwe auto geen krassen wou maken (je kan nooit veilig genoeg zijn) heb ik er parkeersensoren op laten zetten. Toen ik naar mijn auto ging kijken toen hij net geleverd was, waren die sensoren nog zwart, wat natuurlijk niet pas op een witte auto. Nu heb ik inmiddels mijn auto en hebben ze dus de sensoren "wit" gelakt. Maar het is niet zo wit als mijn auto, er zit toch nog een soort van beige tint in. Het valt niet super fel op, maar als je er op let zie je het toch feller dan bij gewone bmw's of audi's waarbij dit ook gelakt is. In de garage hebben ze mij verteld dat ze geen te dikke laag moch…
Laatste antwoord door Leon, -
- 55 antwoorden
- 8,9k weergaven
Hoi Medeforumgenoten! Einde volgende week ga ik mijn Cee'd Sporty Wagon omruilen voor een nagelnieuwe Venga 1,4 Xtra met Comfort Pack in Champagne zilveren uitvoering bij de nieuwe KIA-dealer in Den Haag: AHZ. In technisch opzicht bevalt de Cee'd mij prima; de auto is betrouwbaar en zuinig; bovendien kom ik qua ruimteaanbod niets tekort. Ik krijg echter vooral na langere ritten helaas steeds meer last van een oude kwaal: mijn rug. De zitpositie in de Cee'd is (te) laag en wat onderuit en hierdoor voor mij niet ideaal. Mijn voorgaande auto's -Hyundai Matrix en Renault Kangoo- waren meer van het type MPV en daarom was ik na een uitgebreide proefrit in de Venga al snel en…
Laatste antwoord door KURT 2, -
krakend stuurwiel
door lausbub- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
ik krijg nu last dat mijn stuurwiel begint te kraken. 1e gen pro_cee'd heeft met de warmte te maken. het hard plastic kap achter op het stuurwiel kraakt . heeft iemand daar nog meer last van??? gr marcel
Laatste antwoord door lausbub, -
- 8 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hallo, Kan iemand me zeggen of het navigatie systeem voor zien is van TMC. Dat hij ook de actueele verkeers melding door krijgt? ( Ik heb het dan over het navigatie welk in de Seven uitvoering zit)
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 8 antwoorden
- 2,7k weergaven
Niet alleen toyota heeft te kampen met terugroepacties...... De Kia Venga moet er ook aan gaan geloven. Er komt een terugroepactie voor het koelsysteem aan..... ben benieuwd naar meer info! Er is een schrijven naar de nederlandse dealers gegaan.
Laatste antwoord door Woeper, -
- 16 antwoorden
- 5,3k weergaven
Hallo forum, Even voorstellen. Ben nieuw op deze site. 14 jaar Chrysler voyager gereden. Veel plezier en Top wagen. Rijd sinds jun. 2008 in een Kia sorenteno 2.5 CDRI, autonaat, bjr. 2004. Aangeschaft bij een Vakgarage (voormalig Kia dealer). Ik vind het geweldig rijden, doch heb vraagtekens bij deze auto. Probleem wagen ?! PIMVO Bedankt. Heb helaas twee linker handen (ben rechts) en weet niets van onderhoud auto's. Kan wel lezen en daarom heel blij met dit forum. Ben via dit forum (PIMVO) al reeds geholpen met een verwarming/airco probleem. Het heeft me denk ik veel geld bespaard. Nu beperkt tot 50 euro garage kosten voor bijvullen airco-vloeistof en diagnose stellen…
Laatste antwoord door Jackmly702, -
- 22 antwoorden
- 3,2k weergaven
Ik krijg nu geregeld reclame per post betreft korting op onderhoud/ acc van de hoofddealer bij ons in de buurt. Vreemd dat ik dit niet krijg van mijn eigen dealer ( vorig jaar nog hoofddealer). En gelden deze kortingen ook bij sub dealers?? Ja Ja ,ik weet moet dit na vragen bij mijn dealer, maar als jullie iets meer weten hoor ik dit graag. Gr Cor
- 34 antwoorden
- 5,8k weergaven
Zomaar hierzo achter in de buurt! Nu is mijn blauwe venga niet meer alleen....
Laatste antwoord door Smart, -
- 11 antwoorden
- 3,4k weergaven
Hallo folks, Ik heb via internet 14 inch velgen zonder band gevonden voor mijn Picanto 2010. De gegevens die op internet erbij zijn: 4x100, ET 38. Conform deze gegevens is het goed bestemd. Ik wil de huidige band 165/60 r14 erop zetten? Vroeg mij af het mogelijk zou zijn??? Wie heeft wat kennis of advies?:
Laatste antwoord door hankpeters, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
kan men in de eerste reeks sorento een moterkap grille plaatsen van de gefacelifte versie (vanaf 2007), dezelfde vraag voor de koplampen
Laatste antwoord door VERCRUYSSEN,