Kia Modellen
-
- 8 antwoorden
- 3,7k weergaven
Heeft iemand al eens gekeken naar 20 inch velgen voor de nieuwe Sorento?
Laatste antwoord door rob4b4, -
Temperatuurmeter
door boersco- 2 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo Ik ben Harry en wij hebben vandaag onze Venga opgehaald. Maar ik heb eigenlijk een vraag misschien kan mij iemand helpen. Er wordt in de instructie gesproken hou je temperatuurmeter in de gaten met het het rijden van een aanhanger.Wie weet waar die temperatuurmeter zit
Laatste antwoord door Woeper, -
- 8 antwoorden
- 1,1k weergaven
26 april, op een maandag wordt het erop gezet! Ik krijg een mooie leenauto mee zeggen ze, ben benieuwd Nou, spannend hoor! Bumperbeschermfolie, en de RVS accessoires (mistlichten, achter, raamlijsten), lederen pook gaat er dan op!
Laatste antwoord door Venga OK, -
- 7 antwoorden
- 2,7k weergaven
Ondertussen heb ik 3 verschillende mobieltjes geprobeert te pairen en vervolgens te bellen via de Venga. Tot nu toe werkte geen van de combinaties goed. Of het contact wordt verbroken op het moment van verbinden, of het telefoonboek doet het niet (en dus ook de speed dails) of de telefoon wordt niet weer gevonden na verbreken van het contact van de Venga, bij een "zichtbaar" mobiel. Ik heb tot nu toe een LG Cookie, Nokia 6300 en Nokia 6021 gepaired, maar elke keer is er iets wat niet werkt. Zijn er onder jullie die een goed werkende combinatie telefoon / Nav pakket hebben? Graag hoor ik het type telefoon. Of als een van jullie een goed werkende combinatie heeft met …
Laatste antwoord door fredstaf, -
- 15 antwoorden
- 1,9k weergaven
Niet geflitst of verongelukt, gelukkig maar! Ik kon het niet laten om op mijn laatste urban exploring trip dit fotomomentje te laten liggen. Wat vinden jullie? Leuk of totaal misplaatst? EDIT: Ik had hem in HDR genomen, schoot me vanmorgen te binnen dus even een wijziging, wat vinden jullie hiervan?
Laatste antwoord door RML, -
Geluidssyteem
door TMH- 1 antwoord
- 4,9k weergaven
Hey Jongens (en Meiden), Mijn vader heeft een Carnival uit 2006, hij heeft toen een geluidssysteem erbij gedaan (was aanbieding..). Heeft iemand wat meer info over dit systeem, staat geen merk op ofzo. Het is een XDSS systeem. (Extreme Dynamic Sound System). Het gaat me meer over de specificaties enzo.. Groetjes Tom
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 9 antwoorden
- 2k weergaven
Vandaag heb ik een (tijdelijk) probleem gehad met het MFD in mijn "7". Na het starten van de auto bleef het scherm "steken" op de Waarschuwing bij Navigatie (Caution....). De opties onder in het scherm "Agree" en "Languages" werkten niet. Ook de knoppen rondom de MFD werkten niet, de Bluetooth functie evenmin. Mogelijk heb ik een tijdje met een niet goed sluitende deur gereden, dus wellicht is er een bescherming dat het systeem dan niet gebruikt kan worden. Nadat ik dit merkte, ben ik gestopt, heb ik de betreffende deur geopend en gesloten en weer gestart. Toen bleef het probleem bestaan. Na een half uur startte ik opnieuw en was het probleem weg. Komt dit bekend voor…
Laatste antwoord door Ramon24, -
Blauwe Kiespijn
door Venga OK- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Vandaag had ik iets vreemds met de combinatie van ISG en de bluetooth verbinding tussen de navigatie en mijn mobiel (Samsung Jet) Terwijl ik een telefoongesprek starte via de navigatie, liet ik de auto afslaan met ISG. Op dat moment viel de BT verbinding weg tussen Navigatie en mijn mobiel. Daarna mijn mobiel opnieuw aangemeld bij de nav en het nog een keer herhaald. Wederom het zelfde! Na deze tweede keer kon ik mijn mobiel niet meer pairen met mijn Nav. Pas thuis na de auto 20 minuten te hebben laten staan, kon ik de telefoon weer pairen en werkte het weer. Andere X-ecutive rijders dit al meegemaakt? Zou iemand dit eens willen proberen om te kijken of het een "bug"…
Laatste antwoord door Venga OK, -
- 17 antwoorden
- 10,1k weergaven
Hallo folks:-D, Ja, goed gelezen! :yes:KIA Picanto met 0.6 en 1.3 bar Turbo kit. Superrrrr gaaffffff.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tt1: Hoop dat iemand in nederland (tuning clubje) het ook kan plaatsen:cool: Zie youtube link: [/url] [/url] [/url]Comments please??
Laatste antwoord door Tippmann85, -
aux aansluiting
door wijkie- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
Hallo, ik heb onlangs een kia sportage uit 2006 gekocht.Fijne auto, bevalt ontzettend goed. Nu heb ik de originele Kia audio erin zitten, dubbel din. hiermee kan ik wel naar aux schakelen maar ik zie nergens aansluitingen zitten??? Ik wil heel graag mijn Ipod erop aansluiten. Weet iemand waar deze aansluiting zit? gr Peter:roll:
Laatste antwoord door HansD, -
- 5 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hallo allen, Ik ben erg aan het dubben over de motorisering van mijn toekomstige Venga. Dat het een Venga in executive uitvoering gaat worden staat wel vast, maar ik twijfel over de motor. Ik rij ong 38000 per jaar en dan zou je denken aan een diesel (wat ik nu ook rij), maar als ik de vergelijkingen maak en alle kostenposten meeneem, kom ik toch uit op de benzine-uitvoering! Ik vergelijk dan de 1.4 met de 1.6 diesel. Een goedkopere diesel komt niet in aanmerking, want die vind ik te traag en de meerprijs van 4000,00 doet de balans dan snel uitslaan in het voordeel van de 1.4 die ik (proefgereden) echt prima vind rijden. Wat mij nu toch doet twijfelen, is het verbrui…
Laatste antwoord door Smart, -
Olie roetfilter
door Trabby- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb een Sorento 2,5 CRDI van 2002 die achteraf voorzien is van een roetfilter. Kan iemand mij adviseren welke olie ik nu het beste kan gebruiken? op dit moment zit er Shell Helix Ultra Extra 5W30 in.
-
Facelift Rio. 1 2
door Url- 26 antwoorden
- 6k weergaven
Ik heb even een vraagje. Waarom is de gefacelifte Rio hier nog niet te koop? Komt dat, omdat we eerst van de voorraad af moeten van deze modellen of komt die helemaal niet meer naar NL? Dan heb ik het natuurlijk over deze.
Laatste antwoord door Plazaboy, -
Hallo kan mij iemand vertellen waar ik de Pollen filter kan vinden bij de Joice graag hoor ik hier commentaar op . Alvast bedankt voor jullie tip Gr Peter .. B
Laatste antwoord door peterb28, -
- 9 antwoorden
- 3,2k weergaven
Hoi, Ik heb gister proefgereden in de de ceed sw 1.4 cvvt. Mijn vrouw reed het eerste stukje en bij elke versnelling schoot het gas eerst ontzettend in de toeren. Dacht dat het aan haar lag , maar ik reed terug naar de dealer en ik had het ook. Het gaspedaal lijkt ontzettend gevoelig, waardoor het lijkt alsof je vol gas geeft in z'n vrij voordat de auto goed in de versnelling gaat. Ik rij nu diesel, dus het verschil is groot, maar daarna hebben we een stukje gereden in de kia venga, en daar hadden we het toaal niet, daar reden we direct normaal mee weg. Is dit herkenbaar voor de ceed. En wen je hier snel aan?
Laatste antwoord door patbelg, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
hoi, ik heb net een schade picanto gekocht maar ik heb een paar onderdelen nodig : motorkap (het liefst rood) voorbumper (liefst rood) de stuurbekrachtings reservoir de koelvloeistof reservoir rechts voor draagarm en het lijkt als of de as er uit ligt hoe kan ik die weer repareren
Laatste antwoord door Tippmann85, -
- 0 antwoorden
- 3,2k weergaven
Ik zit met een vraag over het bovenstaande. Op Problemcar (ook in de Kiaclub te lezen) stond iemand die zijn motor van een Sportage in elkaar draaide dordat hij te weinig km,s zou hebben gereden.Hierdoor liep er dieselolie in de motorolie en ontstond deze schade. Volgens deze heer uit Belgie zegt Kia : je had meer km,s moeten rijden waardoor het roetfilter schoon brand. De vraag is: kent iemand dit probleem en heeft iemand gegevens van Kia waarin dit staat. In mijn boekje staat niets! Alleen bij Checklichtje kontakt opnemen met de dealer binnen 50 km. Waaraan kan je zien dat dit regeneren nodig is? Ik heb dit lichtje nu ook 2 x gehad en rij nu anders ( veel meer toe…
Laatste antwoord door peterng, -
- 10 antwoorden
- 8,8k weergaven
Hallo allemaal, in heb sinds kort een Kia Carnival 2,5 v6 2005. Er zit een 7 polige stekker bij de trekhaak, ik moet daar een 13 polige aansluiten. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik extra stroomkabels van voor naar achter kan krijgen en is er een aansluit-schema van.
Laatste antwoord door ger.w., -
- 9 antwoorden
- 2,2k weergaven
hoi, ik heb soms het idee dat mijn 1.6 iets inhoud. hij wilt wel maar kan niet gevoel. en schokt veel als airco inslaat . heeft iemand dit probleem ook ?? gr marcel
Laatste antwoord door Woeper, -
kia joice rijders???? 1 2
door nibakia- 38 antwoorden
- 10k weergaven
graag zou ik willen weten wie er een kia joice heeft !!!
Laatste antwoord door peterb28, -
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo, Kun je het seven-pakket ook de 1.6 motor krijgen, of kan dat alleen op de 1.4 cvvt?
-
- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hoe ziet jouw sleutel eruit? Met nadruk op wat voor sleutelhanger heb jij? Hier een paar leuke officiele Kia sleutelhangers. Ik heb momenteel een lederenlabel van DE erin zitten. 1: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KIA-BrandCollection-KIA-Motors-K1-Key-Ring-Key-Chain_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414d6871faQQitemZ280471564794QQptZApparelQ5fMerchandise#ht_3306wt_941 2: http://cgi.ebay.nl/KIA-KEYCHAIN-KEYRING-KEYFOB-KEY-CHAIN-RING-FOB_W0QQitemZ140397082201QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item20b0517659#ht_1996wt_1167 / http://cgi.ebay.nl/KIA-KEYCHAIN-KEYRING-KEYFOB-KEY-CHAIN-RING-FOB_W0QQitemZ140397082208QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item20b0517660#ht_…
Laatste antwoord door Venga1, -
piepschuim?
door mcm- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo " vrienden" Na wat neusen hier schoot me weer een vraag te binnen. Ik ben zelf vanaf juni 09 in het bezit van een soul cvvt x-ecutive. helemaal blij mee. Ben 1 keer naar de dealer geweest vanwegen een vreemd geluid, wat later de kunststof afwerkings plaaten in de wielkas bleken te zijn.(opgelost natuurlijk ) Maar ik heb onder de motorkap een "strook" piepschuim zien zitten. Tussen de voorbumper en de radiator zit van links naar rechts een brede strook.Ik vroeg me af of dit er zit van wegen de verscheping,of dat het er hoort te zitten ivm indeuking van de bumper. Zouden jullie eens bij jullie onder de motorkap willen kijken of dat bij jullie ook het geval is? …
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Vandaag de Pro_Ceed opgehaald. Dealer alles uitleggen. Vraag ik hem naar de stoelverwarming. Blijkt dit er niet op te zitten. Ik weet toch bijna zeker dat dat in de folder stond. In de nieuwe (feb 2010) dus niet. Mogelijk heb ik dat in de oude folder gelezen. Frappant is wel dat het instructieboekje ook over de stoelverwarming (indien aanwezig) spreekt, met de bewuste knopjes. Wie ontrafelt dit mysterie. Overigens een mi niet zo nuttige optie, maar toch.
Laatste antwoord door Ton K, -
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Dit las ik op mijn kia. Misschien wil iemand het hebben Succes Onderscheidt u zich graag van de massa? Kies dan voor een extra luxe uitstraling van uw Kia. Bijvoorbeeld met chromen of RVS sierlijsten die uw Kia nog een beetje extra geven! Hiernaast ziet u een chromen sierlijst aan de onderzijde van de achterklep van een Sportage. Afhankelijk van uw Kia-model worden deze sierlijsten geleverd in chroom of in RVS. Ze zijn voor vrijwel alle modellen leverbaar, vraag uw dealer naar de beschikbaarheid voor uw Kia. Tot en met 16 april krijgt u er ook nog een flinke korting op! De chromen uitvoeringen zijn verkrijgbaar voor slechts € 39,- en de RVS versies vanaf € 6…
Laatste antwoord door Remko .me,