Kia Modellen
-
- 39 antwoorden
- 11,9k weergaven
Nog even een paar foto's van 20inch velgen onder mijn Sorento. Voor de liefhebbers!
Laatste antwoord door bertsplci, -
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Ik kwam deze op marktplaats tegen. Wellicht iets voor een liefhebber. Zijn zelfbouw naar ik aanneem, want zulke LED ringen zijn normaal alleen los te krijgen via eBay.
Laatste antwoord door bertsplci, -
- 16 antwoorden
- 10,3k weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum, althans wat topics schrijven betreft, buiten dat ik al meelas. Ik ben in het bezit van een Kia Sorento, bouwjaar 2005 (en in 2008 geimporteerd uit België). het betreft een 3.5 V6 automaat. Ik heb hem vorig jaar gekocht. Toen zijn er twee nieuwe voorbanden opgegelegd. (als ik had geweten dat het het beste is dat ze alle 4 tegelijk vervangen dienden te worden had ik dat natuurlijk uitgehouden, maar ja je kan niet en 4 banden en een nieuwe distributieriem krijgen) Ik wil jullie het volgende probleem voorleggen: Daar mijn achterbanden nog maar een paar millimeter hadden heb ik deze onlangs laten vernieuwen. Voor liggen nu Hanko…
Laatste antwoord door masimo, -
Ben wel benieuwd hoeveel mensen wij met z'n allen zo gek kunnen krijgen om ook een Rio te kopen. Ik zit nu op 1 met demoniac, die zichzelf hier binnenkort wel zal voorstellen, anders zien jullie hem de 27e wel.
Laatste antwoord door mcbeef, -
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Iemand enig idee waar de stelschroef zit van de hoogteverstelling van de koplampen? Is dat het gat aan de bovenzijde van de koplampunit waar R/L opstaat of bij de stelmotor?
Laatste antwoord door Sportage3, -
- 11 antwoorden
- 6k weergaven
Hallo, Gisterenavond heb ik de hele avond op dit forum gezocht over mijn vraag, maar het wil nog steeds niet lukken. Ik heb sinds afgelopen dinsdag een nieuwe Kia Rio en een van de dingen waar ik me het meest op verheugde was de usb aansluiting. In mijn vorige auto had ik dit namelijk niet en cd's afspelen ging vrijwel niet dus zou ik eindelijk weer mijn eigen muziek kunnen afspelen. Ik krijg het alleen niet helemaal voor elkaar. Ik heb een USB stick (drie stuks waarvan er eentje naar mijn collega is gegaan) gekocht bij Office Centre. Merk: PNY en beide 8GB. Ik heb er via mijn macbook muziek opgezet. De eerste paar keer gaf de auto een leesfout aan, maar dankzij een …
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
vandaag mijn bagagebox opgehaald bij de autospuiter ziet er weer goed uit vind ik
Laatste antwoord door mika kjelld, -
- 3 antwoorden
- 3,5k weergaven
Hallo mede forum leden, Ik heb een Sportage 2006 en heb ik hierin een achteruitrij camera ingebouwd. De camera werkt, maar ik moet alleen nog een verbinding maken tussen de radio en de draad die de achteruitrij verlichting aandoet. Wie kan mij vertellen waar ik deze stroomdraad in het dashboard (of elders) kan vinden. Ik zoek dus een electrisch schema of iemand die me precies kan vertellen waar deze stroomdraad zit. Deze verbinding is nodig zodat de radio 'weet' wanneer de auto in de achteruit wordt gezet en dus de radio automatisch het beeld van de camera op het grote scherm moet tonen. Ik hoop dat er iemand is die me de gouden tip kan geven. Alvast heel hartelijk dan…
Laatste antwoord door MarcoPolo, -
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
Een tijdje geleden merkte ik als ik de deur van mijn Pro Cee'd los deed met de sleutel in de deur en ze dan opende dat het alarm afging. Gisteren wou ik dat tonen aan men vader en deed het alarm niks meer. Verschillende keren na elkaar proberen te doen. Kan het zijn dat bijv de wagen 5min op slot moet zijn voor het alarm pas in werking zou gaan? Of zou het onmiddelijk moeten afgaan?
Laatste antwoord door Presiozo, -
Vanaf 21-04-2012 Zijn de dakdragers weer bij de ALDI !
door Gast Timo0103- 19 antwoorden
- 4,8k weergaven
Doe er je voordeel mee.
Laatste antwoord door sollebol, -
- 49 antwoorden
- 6,7k weergaven
Hallo Allemaal, vandaag was de grote dag. We mochten onze Rio eindelijk ophalen Hier een aantal foto's. Aankomend weekend ga ik wat mooiere foto's schieten.
Laatste antwoord door blackviper, -
- 7 antwoorden
- 3,9k weergaven
Beste sportage rijders. Weet er iemand hoe het achterlicht verwijderd wordt dit ivm montage trekhaak. Aan de voorkant zitten schroeven maar het zit nog vast. grts harvester.
Laatste antwoord door harvester, -
ECOdynamics eraf 1 2
door Jolinar- 40 antwoorden
- 9,1k weergaven
M'n ECOdynamics is er vandaag ook af gevallen
Laatste antwoord door robinbroekhuis, -
Kia Cee'd 2013 1 2
door matthi- 42 antwoorden
- 11,4k weergaven
Foto's van het vernieuwde model dat in 2013 uitkomt
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
- 2 antwoorden
- 6,1k weergaven
hallo ik krijg over 2 weken mijn nieuwe kia rio maar ik was benieuwd wat voor een alarm er in de auto zit . ik kan het namelijk nergens terug vinden ??????
- 8 antwoorden
- 5,7k weergaven
Hallo, Ik zag in dit Forum een foto van een 2011 picanto met deurlijsten(voor en achter. Weet iemand waar je die kan kopen? Groeten Ronald
Laatste antwoord door RG86, -
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
/OPGELOST Oorzaak was een defecte leesring. Die ring zit ergens in het contactslot rond de sleutel. Tijdens het starten leest de ring de startonderbrekercode (mooi Wordfeud woord) uit en geeft de boel vrij zodat de auto kan starten. Beste forummers, Mijn Kia doet de laatste tijd wel eens vreemd tijdens het starten. Het lijkt dan alsof de auto aan gaat springen, maar dat dan toch niet doet. Dan sleutel weer op de uit stand, en nogmaals starten (soms tot 8 á 10x toe). Het maakt niet uit of het warm of koud, droog of vochtig is. Tijdens alle weersomstandigheden lijkt zicht dit voor te kunnen doen. Ook maakt het niet uit of je nu snel of langzaam de sleutel omdraait (bij …
Laatste antwoord door Crum, -
parkeerhulp 1 2
door Presiozo- 40 antwoorden
- 8,6k weergaven
Goedemorgen, Met het inparkeren heb ik vaak moeite om de afstand in te schatten van de auto mede doordat ik het slecht kan zien in mijn spiegels. Ook de voorkant is lastig in te schatten omdat je de neus van de auto niet ziet. Nu moet je altijd even wennen aan een nieuwe auto en het is al stukken beter dan is het begin maar toch zouden die sensoren niet overbodig zijn. Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met het achteraf inbouwen van parkeersensoren in de rio. Is dit goed te doen en zijn er mensen die al ervaring hebben met een ander systeem waardoor je die zou aanraden ? Die van de kia zelf kosten rond de 400 euro dus dat gaan we niet doen tenzij het niet ander…
Laatste antwoord door blackviper, -
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Heeft iemand de radio eruit gehaald, en zo ja , hoe gaat dat. Ik wil de radio eruit halen, maat ben bang dat ik iets vergeet, krijg het niet los.. vergeet ik iets ofzo..
Laatste antwoord door Urbanfoto, -
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
Iemand al een sportdemper gevonden? Remus, laser, en andere merken geven geen info.
Laatste antwoord door Presiozo, -
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb onlangs een aantal aanpassingen laten doen aan mijn KIA pro ceed. Deze ziet er momenteel zo uit: Op deze foto staat hij al lager als normaal doordat mijn 4 originele banden er nog inzitten. Maar ik zou hem natuurlijk standaard willen verlagen (eventueel lager als op foto). Zijn er mensen die hier weetjes over hebben? Prijzen, hoeveel cm zakken, officieel maken verlaging, ... Tnx!
Laatste antwoord door Brent, -
- 8 antwoorden
- 4,8k weergaven
Heeft er iemand dvd schermen laten plaatsen in zijn hoofdsteunen? (of andere hoofdsteunen inclusief dvdschermen gekocht) Zo ja, heb je hier foto's van en welke heb je? Misschien hebben andere mensen tips? Ik wil graag in beide hoofdsteunen dvdschermen zetten maar ik weet niet welke goed zijn en welke passen bijvoorbeeld...
Laatste antwoord door Bjorn, -
Geen sulletje meer
door Dutch- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
test zegt alles, eindcijfer 8,9 http://www.ad.nl/ad/...oere-bink.dhtml
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
Afgelopen week is er een steentje tegen de voorruit gekomen (bij de linker raamstijl) waardoor er direct een barst van 10 cm in de ruit ontstond.... Net 1200 km op de teller en hoppa, voorruit eruit. Na onze vakantie wordt de voorruit bij de dealer vervangen, zonder eigen risico en zonder gevolgen voor de no claim. Blij dat ik voor de Kooijman verzekering gekozen heb, dat is de polis die onze dealer aanbiedt. Het is een polis van IAK met een aantal aantrekkelijke extra's, die niet bij de standaard IAK auto polis zitten. http://www.kooijmanautopolis.nl/Voordelen http://www.kooijmanautopolis.nl/FAQ
-
- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
Nieuwe auto en dus ook een nieuwe verzekering. Maar welke? Onze nieuwe Rio wordt donderdag geleverd dus ik wil morgen graag een goed overwogen verzekering afsluiten. Alleen met Google vind je niet echt snel onafhankelijke informatie. Er zijn verzekeringen die je de eerste 3 jaar bij totaal verlies het volledige aanschaf bedrag teruggeven, dat kan zeer goed uitvallen bij diefstal of total loss. Wie weet zijn er nog wel meer grote verschillen te vinden. Welke verzekering hebben jullie gekozen en waarom? Ik heb bijna twee schadevrije jaren en neig gewoon bij Interpolis te blijven i.v.m. pakketkorting. Maar dan kost volledig casco 60 - 65 euro per maand. Ik heb nog niet ber…
Laatste antwoord door Blue_eyes,