Kia Modellen
-
Start stop knop
door tonisaez- 12 antwoorden
- 4,3k weergaven
Heeft iemand een Venga met die start stop knop, en die "open zonder sleutel" funktie?
Laatste antwoord door tonisaez, -
- 22 antwoorden
- 6,1k weergaven
Hallo allemaal, het antwoord heb ik helaas nog niet op het forum gevonden en voordat ik het morgen bij de dealer wil gaan navragen wil ik graag weten of er een reservewiel in de kia rio superpack hoort en/of er ook een gevaren driehoek is want deze kon ik tot op heden nog niet vinden in de auto ook niet onder het "extra" vakje. grtx, marco
Laatste antwoord door Jordan, -
ik kan een leuk picootje kopen van 2005 met 57 duizend km niet dealer ,maarrrrrrrrrr hoe weet ik nu over dat krukas probleem kan ik dat zien bij de motor
Laatste antwoord door riodriver, -
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik heb mijn Samsung Galaxy G2 gekoppeld aan de radio van mijn Kia Rio. Alles werkt perfect. De contacten worden gedownload, en mijn logbestand word gedownload. Als ik probeer te bellen dan hoor ik de telefoon niet overgaan, ik zie wel in het scherm dat ik bel. Als ik contact heb met de geen die ik bel, dan hoor ik niets, maar ik ben dan wel te verstaan voor de persoon die ik bel. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Laatste antwoord door bruintjebeer1111, -
- 28 antwoorden
- 4,3k weergaven
Tijdens het bekijken van video reviews kwam ik op een amerikaans model een wel erg mooi sound system tegen waarvan ik het jammer vind dat deze niet in Nederland geleverd wordt. Het mooie van dit systeem vind ik dat het beeldscherm net zo groot is als de standaard radio echter wel in kleur, touch, voice controlled, satelliet radio en voorzien van een achteruit camera (zonder gelijk de hoofdprijs voor de navigatie erbij te betalen lijkt mij). Op het gebied van audio en het installeren daarvan ben ik een leek dus ik ben benieuwd of er op dit forum al mensen zijn die dit systeem al hebben of kunnen inschatten of het reeel is om dit achteraf in te bouwen. Voor zover ik begre…
Laatste antwoord door dance, -
Rio in Caramel Yellow 1 2
door MiNi0101- 37 antwoorden
- 5,5k weergaven
Is er eigenlijk iemand die deze kleur auto gekocht heeft, overwogen heeft of zelfs gezien heeft? Ik heb mijn vriendin hier namelijk op "ge-veto-d", zijn vond hem serieus leuk en dacht, het is een kleur die niet zoveel mensen kiezen.
Laatste antwoord door blackviper, -
nieuw Pico komt over 2 weken 1 2 3
door kias- 69 antwoorden
- 10,1k weergaven
Heey Allen! Ik ben nw op dit forum. Over 2 weken verwacht ik mijn Pico. Staat nu nog op de boot vertelde de dealer mij. Een 1.2 5drs comfort. Ik ben heeeel bnwd. Ik wilde persee een rode dus het was even zoeken bij andere dealers of er 1 besteld was (ivm actieprijs, auto op tijd binnen). Ik koop dus mijn gewenste rode. Mn eerste auto met airco dus moet nog ff uitzoeken hoe dat gaat werken... volgens mij is t t beste als je n airco altijd aan hebt? of is dat alleen nodig met een C.control? Het aftellen is iig al begonnen. Rij op dit moment in een Toyota Yaris uit 2000 met casettebandjes ingang en ramen die je naar benee moet draaien, dus ik ga flink luxe rijden Ve…
Laatste antwoord door Paradise, -
Instaplijsten 1 2 3
door J-J- 57 antwoorden
- 10,7k weergaven
Ik zou graag een goed overzicht willen hebben van de verschillende instaplijsten die mensen hebben gemonteerd, het liefst dus foto's van gemonteerde lijsten. Zelf ben ik nog aan het rondkijken voor lijsten, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik zie namelijk dat er veel interesse voor is en op Ebay gaan ze als warme broodjes.
-
- 7 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, Via een verkoper in korea kan ik de twee lamp chrome moldings: En de interieur chrome molding: Krijgen voor: USD 27,93 per Lamp molding USD 32,04 per Interieur molding Deze prijzen zijn ex douane rechten en btw. Verder komt er voor de totale bestelling nog bij: USD 78,30 voor EMS verzending USD 20,71 voor het PayPal fee Punt is dat ik ze minimaal per 5 dien af te nemen. Totaal zal dan neerkomen op USD 538,51 (incl paypal, verzending) voor 3 * 5 items Hier komt nog bij naar schatting: BTW: USD 538,51 = EUR 441,91 (PayPal koers 14-6-2012) * 1,19 = EUR 525,87 Inklaring: EUR 525,87 + EUR 17,50 = EUR 543,37 / 5 (personen) = EURO 108,67 PP Zelf ben…
Laatste antwoord door blackviper, -
- 11 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo,ik heb een Rio superpack en heb sinds het begin heel raar geluid uit mijn achterspeakers. Ben bij de dealer geweest en die vond het ook nogal vreemd klinken,je hoort zegmaar de muziekinstrumenten wel maar als ze gaan zingen lijkt het wel of ze dronken zijn,en een praatprogramma op bv.radio1 is helemaal niet om aan te horen. Als ik de balansknop naar de voorste speakers zet dan doen de voorste het wel normaal. Vandaag de auto bij de dealer gezet na een afspraak, en ze zijn er mee aan de gang geweest en alle draden en boxen nagekeken maar konden niks vinden. Toen hebben ze er een zelfde rio naast gezet en de instellingen precies zo gedaan als de mijne conclusie al…
Laatste antwoord door Hitmark, -
Winterbanden 13" 1 2
door phoenix2149- 27 antwoorden
- 6,8k weergaven
Even een vraagje, Wij hebben nog winterbanden liggen op velg. Maat is 175/70 R13. Zou dat kunnen of is dat te klein? Heb ooit eens ergens gezien dat er nieuwe picanto's met 13" velgen in de specificaties stond, maar heb de rest van de maten niet onthouden. TNX. Phoenix
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 1 antwoord
- 3,6k weergaven
Ik bezit een Kia Rio uit 2006. In de handleiding staat niets vermeld welke lampen in mijn Rio passen: de reservelampen H4 of H7. Wie weet welke reservelampen in mijn Rio passen?
Laatste antwoord door xtra40, -
- 5 antwoorden
- 3,4k weergaven
hallo mede (st)rijders, Het is zover, mijn eertse deel van de uitlaat met de flexibele stukken waar ook de lambda sondes zitten is kapot. heeft iemand een goed adres voor een nieuwe. Kwik Fit kan niet leveren en de dealer is erg duur. ik hoor graag. groet Koos
Laatste antwoord door Leon, -
- 17 antwoorden
- 5,2k weergaven
Ik heb een nieuwe Picanto 1.0. Hij is inmiddels 3 weken oud en heb er 1600km mee gereden. Het valt mij mij op dat als ik bijvoorbeeld de snelweg op ga, dat de trekkracht in de 4e en 5e versnelling niet veel voorstelt. Met andere woorden, het duurt lang dat ik op 120km zit. Is dit een bekend iets bij de Picanto 1.0?
Laatste antwoord door bigwade, -
Deze website bekend bij jullie ?
door Gast Timo0103- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
http://kiasportage2012.net/2012-kia-sportage-vs-2012-volkswagen-tiguan/ Vind hem wel interessant.
-
ISG 1 2 3
door v-brooklyn- 54 antwoorden
- 18,2k weergaven
Sinds twee weken heb ik een nieuwe Venga Brooklyn met het comfort pakket. Sinds het wegrijden bij de dealer brandt het oranje lampje van de ISG voortdurend. Vandaag na 500 km (stad en grote weg) terug naar de dealer en die zei dat er veel problemen zijn met ISG. Dat krijg je als Kia om politieke redenen een bezuinigings systeem invoeren en toch de prijs van de Kia laag willen houden. Waarschijnlijk zal het de hele winter niet werken, tot zover de dealer. Deze week kom ik terug omdat dan de juiste monteur aanwezig is om te kijken wat de oorzaak is. Is er dan geen juiste oplossing voor dit falen?
Laatste antwoord door Smart, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Zit ik met een probleempje wat ik niet verwacht had. We rijden wat rond in EU en zijn vandaag in Italie. Gegevens van de rit die ik gisteravond online bekeek zou de rit vanuit Bellagio/Comomeer naar Montaione/Toscane zo rond de 420 Km zijn met een rijtijd van tegen de 5 uur. Type ik dit vanmorgen in op het Nav-systeem en tot mijn verbazing klopt de afstand wel ongeveer maar is er een reistijd zichtbaar van zo'n 8,5 uur . Wel zegt de dame " op deze route zijn tolwegen ". Maar al snel komen we erachter dat ze alleen maar erg haar best doet om elke tolweg te vermijden.!!. Gelukkig papieren kaart bij ons dus route het grootste deel via de tolweg gereden.... waar…
- 15 antwoorden
- 7k weergaven
Onze Witte Rio 1.4 is binnen en rijd heerlijk. Stap voor stap alles uit proberen en lekker spelen met de knopjes. Ik heb alleen twee vragen, hoe krijg ik de cruise controle aan de praat, werkt dit alleen bij een bepaalde snelheid? Ik krijg het (tot op heden) niet voor elkaar. Speed limiter werkt wel. Stop en go staat aan maar is nog niet maar tot Op heden nog niet mee gemaakt dat deze ging werken. Moet de auto dan in z'n vrij staand. Ik hoor graag van iemand.
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 6 antwoorden
- 3,9k weergaven
Beste picanto rijders, vandaag ben ik na de mediamarkt gegaan voor nieuwe speakers te halen voor in de picanto. Toen heb ik tog maar besloten om een klein woofertje erbij te halen. Nadat ik de speakers had geinstaleerd wou ik aan de woofer beginnen maar toen stuiten ik op een klein probleempje. Ik kreeg de plus kabel van de versterker niet bij de accu!?! Weet iemand toevallig hoe ik de plus kabel bij de accu krijg misschien met een foto of duidelijke uitleg of misschien zelfs andere oplossing? Alvast hartstikken bedankt! Groetjes Richard
Laatste antwoord door Picanto2011, -
Hallo, Wij krijgen overmorgen onze Rio Superpack 1.2 Ecodynamic in de kleur wit met de Phantom velgen. Deze hebben we ingeruild tegen onze Fiat Punto Evo 1.3 M-jet, gezien de wegenbelasting terug gaat keren voor deze en de markt dan overspoeld zal worden met dit type Punto!!! Ondanks ik de Rio kwa styling al echt top vind staan er toch nog wat dingen op mijn verlanglijstje. 1. Getinte ramen 2. 19" wielen 3. Verlagen 4. uitlaat in het midden Ja ik weet dat het dan een echt schaap in wolfskleren is maar dat mag de pret niet drukken We hebben trouwens voor wie het leuk vindt al een Wolfje in schaapskleren, namelijk een Abarth 500c met 180pk en 285Nm En dan …
Laatste antwoord door john-52, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, heb het volgende probleem, picanto is met zijn neus tegen een paaltje gereden, radiateur lek, motor waarschijnlijk heet geworden stopte er na enige tijd , wil nu niet meer starten , draait wel goed rond en radiateur is uiteraard vervangen. heeft iemand een idee wat het zaou kunnen zijn? BVD. Vr. Gr. Dirk
Laatste antwoord door BaBaCC, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Ik zie hier diverse topics betreft de xenon inbouwen in de RIO. Ik krijg in Juli (als het goed is) ook mijn nieuwe Rio 1.4 binnen. Ik ben vooraf mijn huiswerk goed aan het maken, aangezien ik ook Xenon wil inbouwen. Ik zie ook de aanpassing aan de adapter waar de HID Xenon in komt te zitten, waar dan het middelste stukje weggeknipt wordt. Weet toevallig iemand een passende adapter te koop, die ik gewoon 2 nieuwe kan kopen en die ik vooraf al op maat kan gaan maken, dus voorbereiden. Is daarvan al iets te verkrijgen op internet...? Dan kan ik de originele ook behouden voor de originele Halogeenverlichting. bedankt allemaal..., superleuke website.., kijk elke dag ero…
Laatste antwoord door Kia Roland, -
- 11 antwoorden
- 1,9k weergaven
Ook het volgende probleem heb ik gekregen bij constant 110 of 120 km zonder cruisecontrol AAN gaat de auto soms harder en zachter uit zichzelf en ik heb geen trillende gasvoet rararara wat is het , de dealer weet van niks en gaat het via internet ??? uitzoeken zei ie. weten jullie anders de oplossing voo dit probleem??
- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, Mijn Kia Cee'd heeft later ingebouwde cc, in het stuur wel te verstaan. Nu is het zo dat de knoppen die in het stuur zijn gebouwd (rechterzijde van het stuur) een plaatje/ rubber missen, er komt nu namelijk licht langs de knoppen heen. Bij de linkerzijde is dit echter niet zo, nu heb ik dat aan de dealer gevraagd, maar die zegt.. dat is KIA. als dat aan beide kanten zo was dan geloof ik het wel, maar aangezien dit niet zo is lijkt mij dat ze gewoon een plaatje/ rubber zijn vergeten terug te plaatsen?? Nu zou ik dit best even zelf willen bekijken maar, kunnen de knoppen makkelijk uit het stuur genomen worden of moet ik daarvoor het gehele stuur demonteren?? Al…
Laatste antwoord door bigmac, -
- 8 antwoorden
- 2,3k weergaven
Het viel me op dat achter het transparante plastic een groene zweem gaat ontstaan.. (waarschijnlijk) door invloed van vocht van buitenaf. Heeft iemand anders dit ook al ontdekt? Het kan natuurlijk geen kwaad, en misschien ben ik de enige die zo minitieus kijkt Sportage van juli 2010
Laatste antwoord door Smart,