Kia Modellen
-
Wie doet wat
door artcev- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Wat voor werk doet de picanto rijder Ik trap hem wel af Ik ben kok van beroep en doe het al 16 jaar met plezier .
Laatste antwoord door bigwade, -
- 3 antwoorden
- 2,8k weergaven
Ik ben aan vervanginging van mijn achterbanden toe (ja ja 72000 km) en wil daar eigenlijk weer die HANKOOKS op leggen. Nu heb ik nog een nieuw reservewiel en zoek daarom een tweede nieuwe HANKOOK Optimo K406 235x60x16 100H Wie heeft nog een reserwewiel liggen en doet dit van de hand? Nieuw is deze band niet meer te krijgen. Dank alvast. drim..
Laatste antwoord door Alex VB, -
Wat gaat er gebeuren met de reservewiel ruimte
door Gast Motormuis- 22 antwoorden
- 9k weergaven
Goedeavond , Ik ben in blijde verwachting van een Sportage 1.6 GDI Superpack. De planning is dat hij einde juni afgeleverd wordt. Ik zit alleen nog met een vraagteken waar ook de dealer mij geen antwoord op kan geven . Wat gebeurd er met de ruimte waar het reservewiel lag, en nu een inimini reparatiesetje? Kan iemand mij dit al vertellen ? Ik wacht met spanning af ...........
-
usb aansluiting
door Gast longbigbear- 9 antwoorden
- 5,6k weergaven
kan je de usb aansluiting in de auto ook gebruiken als lader voor de telefoon?
Laatste antwoord door bigmac, -
- 5 antwoorden
- 2,6k weergaven
Hoi, Sinds enige weken ben ik de eigenaar van een Sorento 33V6 uit 2007 op LPG. Vandaag heb ik de auto maar eens getrakteerd op een was- en poetsbeurt en daarbij viel me op dat er ruimte zit tussen de rubbers en de ruit bij alle portieren. Hierdoor loopt er dus water langs de ruit het portier in. Is dit normaal en zit er uit het zicht iets lager nog een rubber die alles afvangt of is dit foute boel ? Verder zag ik ook dat het linkerachterportier onderaan langs de stijl/dorpel schuurt. Dit heb ik eerder opgemerkt, maar lijkt alleen bij bepaalde temperaturen voor te komen. Kan ik dit (laten) afstellen ? alvast bedankt voor de de antwoorden Rob
Laatste antwoord door xtra40, -
- 6 antwoorden
- 4,8k weergaven
Ik ben trotse bezitter van een Kia Sportage 2006 en wil er een mooie passende en vooral betaalbare 2din navigatie met TMC functie inbouwen. Op heb me al helemaal suf gezocht op internet. De 2din systemen die ik kan vinden met TMC zijn maar 180mm breed en dit betekent dat dit niet mooi in het 190mmx102mm slot van de Sportage past. Daarnaast ben ik op zoek naar een stel DVD hoofdsteunen voor de kids, daar kun je ook door de bomen het bos niet meer zien en ik vroeg me af of iemand zo iets al in zijn 2006 sportage heeft ingebouwd. Wie kan me dus informatie (prijzen incl. website) geven: over een 2din dvd gps tmc systeem voor kia sportage 2006 (afm. 190mmx102mm) paar DVD h…
Laatste antwoord door Wimis on, -
- 6 antwoorden
- 8,1k weergaven
Mijn KIA Rio uit 2004 z'n koppelingpedaal gaat wat stroef en 'piept'. Mag ik proberen WD40 achter het pedaal op het mechanisme te spuiten of is dit niet verstandig ?
Laatste antwoord door riodriver, -
nieuwe kia soul
door soulman- 9 antwoorden
- 3,3k weergaven
afgelopen vrijdag nieuwe soul bij dealer opgehaald, wij waren zeer tevreden over onze eerste kia soul maar toch ingeruild voor de nieuwe kia soul rhytm. wij vinden dat hij er veel op vooruit is gegaan , je merkt bij het rijden direct dat er een krachtige motor inlicht, en het interieur is ook zeer mooi afgewerkt en kwa uiterlijk zijn er ook diverse verbeteringen, ben benieuwd of hij ook stuk zuiniger rijdt zoals wordt beweerd, ook makkelijk is dat je je contactsleutel in je broekzak kunt houden, het start stop systeem is nog wennen, want bij een stoplicht zette ik mijn auto altijd in zijn vrij en laat koppeling los, maar nu schakeld hij bij zo'n handeling de motor uit,…
Laatste antwoord door truckertje, -
Vies weer: ABS lampje gaat branden
door Gast mjpw79- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb een Rio uit 2005 (laatste station model) Echter als het vies weer is (regen) gaat het ABS lampje branden alsof er dus een sensor vies wordt door de regen. Na een tijdje gaat hij weer uit, Iemand een idee hoe dit te verhelpen/uit te lezen is? Greetz Marcel
Laatste antwoord door Leon, -
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, Nadat ik mijn nieuw autootje thuis had de motorkap een open getrokken. Klopt het dat er geen dempings materiaal op zit ? (zitten wel van die mooie gaatjes in?) Alvast bedankt, Grtz Johan
Laatste antwoord door phoenix2149, -
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Hallo, Lichmetalen velgen uitzoeken is leuk, alleen zijn de velgenverkopers wat rooskleurig over wat er op je auto past. Velg wordt vaak al breder en ET waarde kan soms ook al milimeters schelen. Heb op mijn peeceetje nog een (goede) velgencalculator gevonden. Post deze maar hier, hebben meer mensen er plezier van Het is een xls file (Excel file) Enjoy .... Grtz Johan bandencalculator.xls
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 19 antwoorden
- 3,6k weergaven
Zojuist wilde ik achteruit inparkeren en merkte dat de sensoren het niet meer deden, iemand anders ook dit probleem of gehad?
Laatste antwoord door Baggio, -
nieuwe software
door duske- 19 antwoorden
- 5,3k weergaven
Weet iemand of er nog nieuwe software komt voor het navigatie systeem. de huidige is niet al te best ik zou niet wten wie daar voor moet zorgen Is dat LG?? duske
Laatste antwoord door Pipercub, -
Navigatie Kia Rio
door Rio Rio- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi Allemaal, Ik heb een Kia Rio van nog geen 2 weken oud. Ik merk bij de fabrieksnavigatie dat hij niet helemaal op de hoogte is van de laatste verkeerswijzigingen. Hierop heb ik dus naar het kaartversie nummer gekeken (kun je doen door het knopje "systeem" 5-sec ingedrukt te houden. Deze is van 13-05-2011 met als versienaam: 310E7A1 Iemand met een Sportage of Rio die zijn/haar versie kan opzoeken? Alvast bedankt!
Laatste antwoord door Alex VB, -
Ik heb een deed sw uit 2011 gekocht. Ik heb er 1probleem mee, ondanks de grote beurt door de kia dealer ruikt mijn Kia bij het aanzetten van de ventilatie een beetje muffig. Waar kan dit aan liggen?
Laatste antwoord door Pakman, -
Start stop knop
door tonisaez- 12 antwoorden
- 4,4k weergaven
Heeft iemand een Venga met die start stop knop, en die "open zonder sleutel" funktie?
Laatste antwoord door tonisaez, -
- 22 antwoorden
- 6,2k weergaven
Hallo allemaal, het antwoord heb ik helaas nog niet op het forum gevonden en voordat ik het morgen bij de dealer wil gaan navragen wil ik graag weten of er een reservewiel in de kia rio superpack hoort en/of er ook een gevaren driehoek is want deze kon ik tot op heden nog niet vinden in de auto ook niet onder het "extra" vakje. grtx, marco
Laatste antwoord door Jordan, -
ik kan een leuk picootje kopen van 2005 met 57 duizend km niet dealer ,maarrrrrrrrrr hoe weet ik nu over dat krukas probleem kan ik dat zien bij de motor
Laatste antwoord door riodriver, -
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik heb mijn Samsung Galaxy G2 gekoppeld aan de radio van mijn Kia Rio. Alles werkt perfect. De contacten worden gedownload, en mijn logbestand word gedownload. Als ik probeer te bellen dan hoor ik de telefoon niet overgaan, ik zie wel in het scherm dat ik bel. Als ik contact heb met de geen die ik bel, dan hoor ik niets, maar ik ben dan wel te verstaan voor de persoon die ik bel. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Laatste antwoord door bruintjebeer1111, -
- 28 antwoorden
- 4,4k weergaven
Tijdens het bekijken van video reviews kwam ik op een amerikaans model een wel erg mooi sound system tegen waarvan ik het jammer vind dat deze niet in Nederland geleverd wordt. Het mooie van dit systeem vind ik dat het beeldscherm net zo groot is als de standaard radio echter wel in kleur, touch, voice controlled, satelliet radio en voorzien van een achteruit camera (zonder gelijk de hoofdprijs voor de navigatie erbij te betalen lijkt mij). Op het gebied van audio en het installeren daarvan ben ik een leek dus ik ben benieuwd of er op dit forum al mensen zijn die dit systeem al hebben of kunnen inschatten of het reeel is om dit achteraf in te bouwen. Voor zover ik begre…
Laatste antwoord door dance, -
Rio in Caramel Yellow 1 2
door MiNi0101- 37 antwoorden
- 5,6k weergaven
Is er eigenlijk iemand die deze kleur auto gekocht heeft, overwogen heeft of zelfs gezien heeft? Ik heb mijn vriendin hier namelijk op "ge-veto-d", zijn vond hem serieus leuk en dacht, het is een kleur die niet zoveel mensen kiezen.
Laatste antwoord door blackviper, -
nieuw Pico komt over 2 weken 1 2 3
door kias- 69 antwoorden
- 10,3k weergaven
Heey Allen! Ik ben nw op dit forum. Over 2 weken verwacht ik mijn Pico. Staat nu nog op de boot vertelde de dealer mij. Een 1.2 5drs comfort. Ik ben heeeel bnwd. Ik wilde persee een rode dus het was even zoeken bij andere dealers of er 1 besteld was (ivm actieprijs, auto op tijd binnen). Ik koop dus mijn gewenste rode. Mn eerste auto met airco dus moet nog ff uitzoeken hoe dat gaat werken... volgens mij is t t beste als je n airco altijd aan hebt? of is dat alleen nodig met een C.control? Het aftellen is iig al begonnen. Rij op dit moment in een Toyota Yaris uit 2000 met casettebandjes ingang en ramen die je naar benee moet draaien, dus ik ga flink luxe rijden Ve…
Laatste antwoord door Paradise, -
Instaplijsten 1 2 3
door J-J- 57 antwoorden
- 10,9k weergaven
Ik zou graag een goed overzicht willen hebben van de verschillende instaplijsten die mensen hebben gemonteerd, het liefst dus foto's van gemonteerde lijsten. Zelf ben ik nog aan het rondkijken voor lijsten, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik zie namelijk dat er veel interesse voor is en op Ebay gaan ze als warme broodjes.
-
- 7 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, Via een verkoper in korea kan ik de twee lamp chrome moldings: En de interieur chrome molding: Krijgen voor: USD 27,93 per Lamp molding USD 32,04 per Interieur molding Deze prijzen zijn ex douane rechten en btw. Verder komt er voor de totale bestelling nog bij: USD 78,30 voor EMS verzending USD 20,71 voor het PayPal fee Punt is dat ik ze minimaal per 5 dien af te nemen. Totaal zal dan neerkomen op USD 538,51 (incl paypal, verzending) voor 3 * 5 items Hier komt nog bij naar schatting: BTW: USD 538,51 = EUR 441,91 (PayPal koers 14-6-2012) * 1,19 = EUR 525,87 Inklaring: EUR 525,87 + EUR 17,50 = EUR 543,37 / 5 (personen) = EURO 108,67 PP Zelf ben…
Laatste antwoord door blackviper, -
- 11 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo,ik heb een Rio superpack en heb sinds het begin heel raar geluid uit mijn achterspeakers. Ben bij de dealer geweest en die vond het ook nogal vreemd klinken,je hoort zegmaar de muziekinstrumenten wel maar als ze gaan zingen lijkt het wel of ze dronken zijn,en een praatprogramma op bv.radio1 is helemaal niet om aan te horen. Als ik de balansknop naar de voorste speakers zet dan doen de voorste het wel normaal. Vandaag de auto bij de dealer gezet na een afspraak, en ze zijn er mee aan de gang geweest en alle draden en boxen nagekeken maar konden niks vinden. Toen hebben ze er een zelfde rio naast gezet en de instellingen precies zo gedaan als de mijne conclusie al…
Laatste antwoord door Hitmark,