Kia Modellen
-
Kleinere Antenna
door Moo- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Weet iemand waar ik een kleinere antenne kan vinden voor de Stonic? Bij mijn vorige auto kon ik een kleinere kopen en erop draaien. De nieuwe worden volgens mij allemaal geleverd met een Shark Fin antenne, echter heeft mijne een normale lange antenne (Executive Line).
Laatste antwoord door Moo, -
- 11 antwoorden
- 4,4k weergaven
Hallo allemaal Ik ben opzoek naar de technische gegevens van het audio systeem van de Kia Niro Business line Plus Met name de output frequenties en het (max) vermogen. Ik heb dit in de boekjes niet kunnen vinden. Wellicht dat iemand dit weet? De reden dat ik dit wil weten is dat ik, net als vele andere, andere speakers in de Niro wil zetten. En voordat ik de verkeerde koop moet ik dus wel weten wat ik moet hebben. Alvast bedankt
Laatste antwoord door Peet de Jong, -
Ik dacht dat het draadje banden er al was, want een tijdje geleden hebben we het uitgebreid gehad over zomer- en winterbanden. Over een paar weken verwacht ik mijn rode monster en vóór die tijd wil ik toch wel een definieve keuze hebben gemaakt voor de banden. Het worden ws vierseizoenenbanden, maar ik meen me te herinneren dat er twee merken aan top staan: Michelin Crossclimate en nog eentje. Welke is dat?
Laatste antwoord door Hippe lip, -
na lang Wachten
door eddomania- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Na 3 maanden wachten eindelijk onze nieuwe bolides Kia Ceed Gt LineTrack red and white update velgen 19 en 18 inch comming soon update Alpine subwoofer en uitlaat duplex systeem heerlijk brommetje.
Laatste antwoord door floyd, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Ik woon in Guatemala en heb een KIA Sportage 2006. Een paar dagen geleden kwamen mijn vrouw en ik er achter dat onze rechter-uitlaatpijp... weg is. Gestolen waarschijnlijk, hoewel we bijna nooit op straat parkeren. Nu rijdt-ie nog steeds prima, en is mijn vraag dus: maakt dit niks uit of moet ik zo snel mogelijk een nieuwe uitlaatpijp erop laten zetten? Ik heb geen idee en mijn werkplaats is vandaag dicht, vandaar. Alvast dank! Jur Schuurman
Laatste antwoord door JurSchuurman, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Laatste antwoord door xtra40, -
Op een ander forum kwam ik een procedure tegen om je banden op te pompen en de auto een signaal te laten geven wanneer ze op de juiste druk zijn. Werkt dat ook bij de e-Niro? https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?f=135&t=38897
- 2 antwoorden
- 3,6k weergaven
Ik heb gepland laden in de auto ingesteld, zodat er door de weeks zoveel mogelijk op nachtstroom wordt geladen. In de het weekend staat de auto meer bij huis en wil ik zoveel mogelijk op de zonnepanelen overdag laden. Ik probeer via de knop voor direct laden het laden dus direct te starten, maar de auto blijft het laden maar uitstellen volgens de planning. Wie weet wanneer die knop nu precies gedrukt moet worden om het laden te starten? Met contact nog aan of net uit, voor het inpluggen van de kabel of activeren van de laadpaal? Ik heb diverse volgordes geprobeerd zonder succes. De handleiding is ook niet echt duidelijk over wanneer de knop dan gedrukt moet worden: …
Laatste antwoord door Terp1234, -
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
Besteld er iemand spullen bij koraps? ik zou daar graag alle knoppen voor mijn stuurbediening willen bestellen. weet iemand de artikelnummers toevallig?
- 32 antwoorden
- 18,1k weergaven
Hallo allemaal! Sinds een week de trotse bezitter van een e-Niro, superblij mee, nu druk met ontdekken hoe het allemaal werkt, en daar nog lang niet klaar mee . Het forum helpt daar wel bij, dus fijn dat dit er is! Waar ik nog niet achter ben: wanneer de elektronische parkeerrem gebruiken. Ik heb een Renault Grand Scenic gehad, daarbij ging de elektronische parkeerrem altijd automatisch aan als je de auto uitzet, dat had ik eigenlijk bij deze e-Niro ook verwacht... Weten jullie wanneer je deze moet gebruiken? Boekje geeft daar ook geen uitsluitsel over. En ik snap dat als het superschuin is waar je parkeert dat je het dan handig om te gebruiken, maar er is …
Laatste antwoord door King Niro, -
electrisch schema? 1 2
door handyman- 34 antwoorden
- 27,1k weergaven
Hallo, Heeft iemenad toevallig een elek schema van de CV voor een 2012 model? Ik wil de spiegels op de keyless entry aansluiten. Hiervoor heb ik inmiddels wel een module gevonden, maar ben op zoek naar de diverse draden. de in- en uitklapdraden weet ik wl te vinden. Ben benieuwd of de lock en unlock in de ddeur zijn te gebruirken, maar waarschijnlijk zal ik hel wel ergens onder het dashboard moeten weghalen, evenals de permanente plus
Laatste antwoord door Marc1981, -
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb een probleem met de aanwaaier. Die stopt na zo 5 a 10 minuten rijden. Heb al een nieuwe kachelventilator vervangen, was het helaas niet. Zou het de weerstand kunnen wezen? Of kan het een schakelingetje zijn? Hoor het graag. Alvast bedankt, groetjes Kees
Laatste antwoord door CJAvHam, -
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
Beste mede forummees, Ik ben opzoek naar een zekering in de zekeringkast (onder dashboard), waarop 12 volt staat bij uitgeschakeld contact. Dit i.v.m. het aansluiten van dashcam. Ik ben al bezig geweest met een spanningszoeker, maar kan tot nu toe niets vinden. Heeft iemand hier al ervaring mee en wil/kan me even op weg helpen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Mctreb.
Laatste antwoord door Mctreb, -
map update
door Wouter47- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Na enkele keren een software update van mijn navigatie systeem te hebben gehad blijft de stem aangeven dat ik als voorbeeld naar de A16 moet afslaan terwijl er duidelijk op het display A17 staat. ondanks dat ik de nieuwste versie schijn te hebben verdwaald het systeem als ik op de A2 naast de stad Utrecht rijd in die tunnel bak en vermeld dat ik de kaart maar moet raadplegen. met ander woorden de wegen van een dik aantal jaren geleden staan er wel op.
Laatste antwoord door Wouter47, -
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
Dat verhaal dat ik me aan de verkeersregels zal houden enz., kan dat ook weg?
Laatste antwoord door Freaky, -
- 62 antwoorden
- 12,4k weergaven
Vanmiddag in Zwolle bij het Wezenlandenpark deze witte gespot, ik moet zeggen dat ik de kleur erg chique vind, en ook dat er erg mooie wielen op zitten.
Laatste antwoord door Sigmasailor, -
Gerammel achterklep
door Wero- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Vraag : zijn er meer mensen die hier last hebben van gerammel in de kofferbak in een KIA Sportage QL? heb vanalles al gedaan , rubberblokjes verder uitgedraaid zodat de klep strakker zit , deurpanelen losgehaald en trillingsvrij gemaakt , spoiler achter was een schroefje los , vastgedraaid .Iemand nog ideeën ? het trilt alleen als ik de deuren dichtgooi , en niet altijd dat is het vreemde alvast bedankt voor jullie reacties
Laatste antwoord door Wero, -
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
Vanmiddag reed ik over de A15 thv Leerdam toen ik voorbij werd gereden door een Ceed. Niets bijzonders maar het kenteken was dat wel. Volgens mij een kenteken uit de nieuwe serie maar dat kan eigenlijk niet. Ik heb er een hele vage foto van gemaakt(omdat je natuurlijk afstand moet houden [emoji6]) Kenteken is niet bekend via de rdw site. Gaat om kenteken 39-dmr-4. Weet iemand wat dit kan zijn? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatste antwoord door Vibravis, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Vandaag gewond geraakt door mijn versnelling pook.. ja echt !! Het glimmende gedeelte van de achteruit rij knop is/was los aan het raken en daar zitten vlijm scherpe randjes aan ... Met als resultaat een heel bloederig versnellingspook vandaag! Een kwalijk zaak. Weet iemand of zoiets onder de garantie valt ? Auto is nog geen 7 jaar oud ! Zie foto's
Laatste antwoord door Tuurke, -
- 24 antwoorden
- 10,2k weergaven
Iemand ervaring met het chippen van de Niro ?
Laatste antwoord door Broekie, -
- 10 antwoorden
- 2,4k weergaven
Nog steeds overslag op verschiilende ciinders, (3.3 V6 2008 176.000 km) nieuwe bougie's nieuwe bobines echter probleem nog steeds niet opgelost. Injector cleaner door de benzine heen, niet het gewenste resultaat. Soms ook 1 dag geen probleem, en dan weer dagen achter elkaar, lamje knipperen, slecht lopen voor tussen 60 en 80 km. Auto uitzetten en opnieuw starten, lampje(motor management) blijft banden en loopt die iets beter. Wie wil en kan eens naar onze auto kijken om het probleem op te lossen.... Alvast bedankt
Laatste antwoord door Sorento06, -
- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
Ik wilde de android auto app downloaden via www.apkmirror.com, maar ik krijg via mijn mobiel de melding dat dit een dit een onveilige site is. Zie screenshot in de bijlage. Hebben nog meer mensen dit probleem of is er inmiddels een andere link naar een app?
Laatste antwoord door Annemieke van Kerkwijk, -
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds gisteren in eens geen geluid meer als ik via een usb stick wil afspelen. Krijg wel beeld en het nummer zie je ook lopen qua tijd maar alleen geen geluid. Radio doet het wel maar BT stand ook niet, iemand een idee???? Vast bedankt.
Laatste antwoord door ehombie, -
Nieuwe remmen
door vickia- 0 antwoorden
- 896 weergaven
Beste pikantisten, Ik wil mijn voorremschjijven en blokken vervangen maar als ik bij de online leveranciers mijn kenteken ingeef krijg ik verschillende schijven en blokken te zien waarvan de afmetingen allemaal verschillen en soms zelfs heel veel. blokken met lengte varierend van 93 tot 116 mm bijvoorbeeld. Schijven van 134 tot wel 152. Dit kan toch niet zomaar allemaal passen? Wil de schijven en blokken niet verwijderen voor ik nieuwe heb dus kan iemand mij vertelllen waar ik de exacte specs kan vinden voor deze onderdelen. Gaat om de 1.2 versie van 2012.
Laatste antwoord door vickia, -
- 12 antwoorden
- 5,5k weergaven
In de folder staat aangegeven wel met CD speler Kia Niro Business edition wat klopt nu? Of is er optie om CS speler aan te sluiten op USB poort
Laatste antwoord door hybridefreak,