Kia Modellen
-
Niro - bestuurderstoel ingezakt
door Gast Shelle- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Ik heb een Kia Niro uit 2017. Vorige week zag ik ineens dat bij de bestuurders stoel de zijkant van de stoel was ingezakt. Ik ben de enige bestuurder van de auto en vraag mij af hoe dit is ontstaan. Ik gebruik mijn elleboog niet om in en uit de auto te stappen en vind het best apart. Zijn er mensen op het forum die dit met hun kia hebben meegemaakt ?
Laatste antwoord door dropje, -
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
I.v.m. aanschaf Kia Rio nu overbodig geworden een dubbel-din frontje. Voor een leuke prijs, 20 euro, mag je hem hebben.
Laatste antwoord door Carlito_, -
- 12 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo, in mijn Picanto 3, zit standaard Tomtom navigatie, weet iemand of hier ook de flitspalen opzitten??? Ik kan ze niet vinden
Laatste antwoord door Aitia, -
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
Dag. Heeft iemand informatie over het volgende. De ruitenwisser op de achterruit blijft soms aan of begint zomaar uit zich zelf langdurig te wipen. Uiteraard staat de schakelaar uit. Maar hij doet dat ook als ik de zekering er uit haal! En het is wel de juiste zekering, want als ik die er uit haal werkt de normale bediening niet. Ik heb nu de stekker er af gehaald. Is erg vreemd want de bedrading in de hele achterklep ziet er normaal en origineel uit. Ook de doorvoer van de klep naar de auto is in takt Heeft iemand ooit iets vergelijkbaars meegemaakt? Groet Herman
Laatste antwoord door spostma85, -
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Heb een spiegel met camera geplaast op mij huidige spiegel. die is aangesloten op mijn sigarenaansteker nu zou ik hem graag aansluiten op de 12 volt kan ik deze aansluiten op de binnenverlichting boven maar hoe kan ik dat opendoen in het dak, weet iemand hoe ik daar in kan zonder iets stuk te maken?
Laatste antwoord door Pipercub, -
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
Eigenlijk een hele simpele vraag, heeft er iemand ervaring met deze sportgrill: http://www.carfantasy.nl/sportgrill-kia-pro-ceed-208-p-178943.html M.a.w. dus, is er wellicht iemand die deze grill op zijn (of haar) Pro_Cee'd gemonteerd heeft, en was bijvoorbeeld het monteren makkelijk (zelf) te doen? Alvast dank!
Laatste antwoord door Marvin Ritfeld, -
- 0 antwoorden
- 2,6k weergaven
Imagine by Kia: Kia onthult volledig elektrische concept car Imagine by Kia; een volledig elektrische vierdeurs sedan Uniek interieur met 21 afzonderlijke HD-displays Ontworpen in het Europese designcentrum van Kia in Frankfurt Fascinerende concept car geeft beeld van toekomstige elektrische modellen Breukelen, 5 maart 2019 – Kia presenteert met trots de volledig elektrische vierdeurs concept car Imagine by Kia. Dit studiemodel vormt op de 2019-editie van de Autosalon van Genève (5-17 maart) één van de highlights op de Kia-stand, naast de compleet nieuwe volledig elektrische e-Soul en de vernieuwde Kia Niro-familie. Fascinerend bi…
Laatste antwoord door xtra40, -
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een Kia Cee'd en zit met het probleem dat mijn radio deels is overleden. Het gekke is dat de knoppen op mijn stuur nog wel werken, maar de knoppen op de radio zelf niet. Vandaag vertelde mijn dealer mij dat het waarschijnlijk in de radio zelf zit. Ik ben daarom online gaan zoeken naar tweedehands radio's. Ik kom echter nogal wat verschillende versies tegen en ik vraag me af welke wel en niet passen. Zelf heb ik een radio met typenummer X96140-1H500 en radio's die ik online vind hebben andere nummers, bijvoorbeeld 961601-H000 of 961601-H150. Waar moet ik op letten? Welke past wel en welke past niet? Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Als bi…
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal! Vanaf morgen ga ik rijden in mn "nieuwe" 2ehands c'eed. Hele stap vooruit vanaf mn citroen c3. Nu is deze auto voorzien van de basis standaard autoradio. Deze zou ik graag willen vervangen voor een andere 2din radio..maar ik zie door de bomen even het bos niet. Om lekstroom problemen te voorkomen en wel functioneel gebruik te behouden van de toetsen op het stuur ben ik dus op zoek naar een radio die compatible is met de c'eed. Webshops / Google kom ik er een drietal tegen. Alle drie vrij prijzig , incl dvd functie en navigatie. Opties die ik niet nodig heb/acht. Nu hoop ik dat er andere rijders zijn die …
- 9 antwoorden
- 17,5k weergaven
Vorige week een Kia Picanto uit 2014 gekocht en hierop zit een start stop systeem. Eerst geen aandacht aan geschonken aangezien dit de eerst auto voor mij is met een dergelijk systeem. Nu dit systeem uitgeprobeerd, althans aangezet maar het systeem werkt voor alsnog niet?! Kan iemand mij uitleggen wat de voorwaarden zijn? Wat mij wel opvalt is dat ik het lampje van de aan/uit knop niet uit krijg als de auto stil staat. Zodra ik ben weggereden gaat het lampje wel uit, zodra ik stilsta brand het lampje weer. Ik zou ook een melding op mn instrumentenpaneel moeten zien maar daar licht niets op.. Help [emoji6] Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Laatste antwoord door oude, -
- 3 antwoorden
- 10,6k weergaven
Hallo allemaal, Het gaat over de kleur van de verlichting van het radio display, is die te veranderen, vind dat rood afschuwelijk bij voorbaat dank,
Laatste antwoord door ZaRDoZ, -
schokbreker achter versleten
door Gast EV- 17 antwoorden
- 7,3k weergaven
Bijna 120.000 op de teller. De auto (Rio van eind 2000) is net naar de garage geweest voor een terugroep actie. Er is naast het vervangende onderdeel ook even snel gekeken naar de rest van de auto (aardig!). Maar waar ik minder vrolijk van wordt is dat de achterschokdempers zo goed als versleten zijn. Vreemd! gezien de levensduur van een schokdemper toch langer moet zijn dan 120000. Heeft er iemand toevallig hetzelfde meegemaakt? Thanks,
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 13 antwoorden
- 8,1k weergaven
Beste mensen! Ik heb vorige week een Kia Picanto 5-deurs uitvoering besteld en mag er gelukkig over 2 weken in rijden. De 3-deurs uitvoering is hier op Curacao helaas niet leverbaar. Nu zag ik dat de 3-deurs uitvoering zowiezo een andere grill had (met dat mooie rode randje) en 2 uitlaatjes. Ik vraag me af of dit te monteren valt op de 5-deurs uitvoering, wanneer ik deze 2 onderdelen bij de dealer bestel. Hopelijk weten jullie meer. Met vriendelijke groet, Mark
Laatste antwoord door Vadebo71, -
Video afspelen
door Marcello75- 12 antwoorden
- 6,8k weergaven
Ik heb al even lopen zoeken op het forum maar weet iemand of het mogelijk is om video's af te spelen in de Niro? Via SD, Streaming, Carplay etc?
Laatste antwoord door Moo, -
- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
Voor de foto liefhebbers. Was van het weekend even aan het kijken voor een mooi projectje waarvoor de Kia op de brug moest, dus even snel wat plaatjes van de onderkant geschoten.
Laatste antwoord door Hippe lip, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ik heb een sorento 3,5 waarvan de Kickdown niet werkt Kickdown werkt als de mil is gereset maar na een paar dagen gaat het weer branden en werkt de Kickdown niet volgens kia zit het in de versnelingsbak iemand hier ervaring mee
Laatste antwoord door Salih gitgel, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik bezit een pro cee'd van 2011. Sinds gisteren was vloeistof voor mijn ruitenwissers leeg en daarom kon ik deze logischer wijze niet gebruiken. Deze morgend heb ik het bijgevuld en als ik mijn vloeistof voor mijn voorste ruitenwissers wil gebruiken, reageert er niks. Zowel geen ruitenwissers dat in gang komen of vloeistof dat eruit komt. (zie video) Aan mijn achterruit werkt deze wel perfect (dus denk niet dat mijn pomp stuk is) Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Groetjes Cedric MOV_0597.mp4
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 14 antwoorden
- 3,5k weergaven
Nu 1 maand de KIA eNiro. Toen ik hem de eerste keer helemaal vol laadde, gaf hij aan dat het potentiele bereik 455 km zou zijn (exact de WLTP waarde). Twee dagen later werd het autoalarm door KIA geinstalleerd waarna er diverse foutmeldingen ontstonden en waarbij het alarm nu nog steeds niet functioneert. Daarna kwam het potentiele bereik bij 100% volle accu ineens nooit meer op 455km maar blijft hij steken op 385km. KIA zegt dat dat normaal is en dat het aantal potentiële km dat hij weergeeft in het dashboard bij volle accu zich automatisch aanpast aan je rijstijl. Bij Tesla is dat zeker anders; bij 100% volgeladen accu is het potentiële rijbereik dat hij aangeeft altijd…
Laatste antwoord door Marcello75, -
- 10 antwoorden
- 3k weergaven
Als ik zo in het donker achteruit de de voortuin in rijdt dan gaat natuurlijk de camera aan maar de verlichting daarvan vindt ik eigenlijk behoorlijk fel, zelfs zo fel dat zodra ik er even in kijk en daarna weer de buitenspiegels gebruik dat ik echt even verblind ben, is de verlichting van de camera eigenlijk nog wat te dimmen.?
Laatste antwoord door Vince, -
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Wie heeft er ook last van wegvallen en haperen met het luisteren van muziek via bluetooth? Ik wil graag weten of het opgelost is met een update van de radio. Ik heb het al geprobeerd met een andere telefoon, maar blijft voorkomen. Wordt er wel een beetje gek van..
Laatste antwoord door Hitmark, -
- 4 antwoorden
- 23,3k weergaven
Iemand al meegemaakt dat de laadkabel vast blijft zitten als je de auto aan de stekker aanzet, dus power on? Volgende gebeurd: Laadkabel zit vast en auto is netjes aan het laden. Dan wil je even je collega's laten zien hoe de auto eruit ziet dus je zet hem even aan (power on). Hij zegt dan dat hij niet start maar dashboard etc gaat wel aan. Vervolgens kan ik het niet meer uitzetten (melding laadkabel los koppelen). Moet dan dus eerst de kabel loshalen, alleen deze zit vast in de auto. Komt wel los uit de laadpaal. Moet uiteindelijk de sleutel in de auto houden, kabel weer op laadpaal aanlsluiten, pas er langs, gaat weer laden, daarna weer pas er langs om l…
Laatste antwoord door Marcello75, -
- 4 antwoorden
- 3,8k weergaven
My precious is weer terug waar hij vandaan kwam: bij de dealer. Problemen met de verwarming. Als het buiten kouder dan 5 graden is doet hij het niet. Ze hebben het uitgelezen en hij geeft hier ook een storing over. De hele warmte pomp moet waarschijnlijk vervangen worden. Als er mensen zijn met soorgelijke problemen hoor ik het graag. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het exemplarisch is.
Laatste antwoord door Sigmasailor, -
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Dag EV-rijders, Als sinds 2014 organiseren we de E-rally: een toertocht voor volledig elektrische auto's (met een bereik van tenminste 250km) waarmee we geld ophalen voor een duurzaam doel (https://justdiggit.org). In de afgelopen edities hebben we al € 184.000,- opgehaald! Ondanks onze pogingen om een breed deelnemersveld te krijgen, waren het tot nu toe toch vooral Tesla's die mee reden (zo'n 120 per editie). Maar dit jaar zijn er gelukkig meer auto's op de markt die de hele route zonder tussentijds laden kunnen afleggen. Bij deze dus de oproep aan alle E-Niro rijders om deel te nemen aan de 2019 editie. De 6e E-rally vindt plaats op zaterdag 25 mei 2019.…
Laatste antwoord door Specialmade, -
e-niro zijn nieuwe niro 1 2
door e-niro- 44 antwoorden
- 9,9k weergaven
Daar is die dan eindelijk een mooie rooie en zilveren naast elkaar
Laatste antwoord door Geronimo81, -
Radio Front
door Cees1999- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Goedemiddag, daar ben ik weer Ik heb een Kia rio uit 2012 (Nu weet ik niet precies wat mijn modelnummer is, dus als je wilt kan je mijn Kentekenchecken.) Graag zou ik willen weten uit wat voor keuze radio fronts ik heb, en graag op www.aliexpress.nl aan gezien ik er zelf niet uit kom, qua verschillende opties en keuze's enz. Liefste heb ik navigatie en alles erop en eraan. Ik hoor graag van jullie! Cees.
Laatste antwoord door Cees1999,