Kia Modellen
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb een probleem met de aanwaaier. Die stopt na zo 5 a 10 minuten rijden. Heb al een nieuwe kachelventilator vervangen, was het helaas niet. Zou het de weerstand kunnen wezen? Of kan het een schakelingetje zijn? Hoor het graag. Alvast bedankt, groetjes Kees
Laatste antwoord door CJAvHam, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
Beste mede forummees, Ik ben opzoek naar een zekering in de zekeringkast (onder dashboard), waarop 12 volt staat bij uitgeschakeld contact. Dit i.v.m. het aansluiten van dashcam. Ik ben al bezig geweest met een spanningszoeker, maar kan tot nu toe niets vinden. Heeft iemand hier al ervaring mee en wil/kan me even op weg helpen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Mctreb.
Laatste antwoord door Mctreb, -
map update
door Wouter47- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Na enkele keren een software update van mijn navigatie systeem te hebben gehad blijft de stem aangeven dat ik als voorbeeld naar de A16 moet afslaan terwijl er duidelijk op het display A17 staat. ondanks dat ik de nieuwste versie schijn te hebben verdwaald het systeem als ik op de A2 naast de stad Utrecht rijd in die tunnel bak en vermeld dat ik de kaart maar moet raadplegen. met ander woorden de wegen van een dik aantal jaren geleden staan er wel op.
Laatste antwoord door Wouter47, -
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
Dat verhaal dat ik me aan de verkeersregels zal houden enz., kan dat ook weg?
Laatste antwoord door Freaky, -
- 62 antwoorden
- 12,9k weergaven
Vanmiddag in Zwolle bij het Wezenlandenpark deze witte gespot, ik moet zeggen dat ik de kleur erg chique vind, en ook dat er erg mooie wielen op zitten.
Laatste antwoord door Sigmasailor, -
Gerammel achterklep
door Wero- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Vraag : zijn er meer mensen die hier last hebben van gerammel in de kofferbak in een KIA Sportage QL? heb vanalles al gedaan , rubberblokjes verder uitgedraaid zodat de klep strakker zit , deurpanelen losgehaald en trillingsvrij gemaakt , spoiler achter was een schroefje los , vastgedraaid .Iemand nog ideeën ? het trilt alleen als ik de deuren dichtgooi , en niet altijd dat is het vreemde alvast bedankt voor jullie reacties
Laatste antwoord door Wero, -
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
Vanmiddag reed ik over de A15 thv Leerdam toen ik voorbij werd gereden door een Ceed. Niets bijzonders maar het kenteken was dat wel. Volgens mij een kenteken uit de nieuwe serie maar dat kan eigenlijk niet. Ik heb er een hele vage foto van gemaakt(omdat je natuurlijk afstand moet houden [emoji6]) Kenteken is niet bekend via de rdw site. Gaat om kenteken 39-dmr-4. Weet iemand wat dit kan zijn? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatste antwoord door Vibravis, -
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Vandaag gewond geraakt door mijn versnelling pook.. ja echt !! Het glimmende gedeelte van de achteruit rij knop is/was los aan het raken en daar zitten vlijm scherpe randjes aan ... Met als resultaat een heel bloederig versnellingspook vandaag! Een kwalijk zaak. Weet iemand of zoiets onder de garantie valt ? Auto is nog geen 7 jaar oud ! Zie foto's
Laatste antwoord door Tuurke, -
- 24 antwoorden
- 10,6k weergaven
Iemand ervaring met het chippen van de Niro ?
Laatste antwoord door Broekie, -
- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Nog steeds overslag op verschiilende ciinders, (3.3 V6 2008 176.000 km) nieuwe bougie's nieuwe bobines echter probleem nog steeds niet opgelost. Injector cleaner door de benzine heen, niet het gewenste resultaat. Soms ook 1 dag geen probleem, en dan weer dagen achter elkaar, lamje knipperen, slecht lopen voor tussen 60 en 80 km. Auto uitzetten en opnieuw starten, lampje(motor management) blijft banden en loopt die iets beter. Wie wil en kan eens naar onze auto kijken om het probleem op te lossen.... Alvast bedankt
Laatste antwoord door Sorento06, -
- 5 antwoorden
- 2,9k weergaven
Ik wilde de android auto app downloaden via www.apkmirror.com, maar ik krijg via mijn mobiel de melding dat dit een dit een onveilige site is. Zie screenshot in de bijlage. Hebben nog meer mensen dit probleem of is er inmiddels een andere link naar een app?
Laatste antwoord door Annemieke van Kerkwijk, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds gisteren in eens geen geluid meer als ik via een usb stick wil afspelen. Krijg wel beeld en het nummer zie je ook lopen qua tijd maar alleen geen geluid. Radio doet het wel maar BT stand ook niet, iemand een idee???? Vast bedankt.
Laatste antwoord door ehombie, -
Nieuwe remmen
door vickia- 0 antwoorden
- 965 weergaven
Beste pikantisten, Ik wil mijn voorremschjijven en blokken vervangen maar als ik bij de online leveranciers mijn kenteken ingeef krijg ik verschillende schijven en blokken te zien waarvan de afmetingen allemaal verschillen en soms zelfs heel veel. blokken met lengte varierend van 93 tot 116 mm bijvoorbeeld. Schijven van 134 tot wel 152. Dit kan toch niet zomaar allemaal passen? Wil de schijven en blokken niet verwijderen voor ik nieuwe heb dus kan iemand mij vertelllen waar ik de exacte specs kan vinden voor deze onderdelen. Gaat om de 1.2 versie van 2012.
Laatste antwoord door vickia, -
- 12 antwoorden
- 5,7k weergaven
In de folder staat aangegeven wel met CD speler Kia Niro Business edition wat klopt nu? Of is er optie om CS speler aan te sluiten op USB poort
Laatste antwoord door hybridefreak, -
Ceed 3 vragen
door tijdjes123- 12 antwoorden
- 4k weergaven
Net een keer in een ceed een proefrit gemaakt. Met automatisch handrem. Weet iemand het idee erachter waarom de handrem er niet automatisch opgaat als je de auto uitzet. Ik moet echt op hrt knopje drukken . En heeft iemand hier wel is last gehad van windgeruis in een ceed bij de b stijl. Aan de bestuurderskant?Voornamelijk op de snelweg.120+kmph En waar zie je sneller krasjes en deukjes op. Op track red of casa white? Ook vond ik hem redelijk zwaar sturen. Is dit normaal? En dit wist de dealer nier. Vanaf welke versie zit er keyless entry en go op?
Laatste antwoord door tijdjes123, -
- 9 antwoorden
- 3,2k weergaven
Ik bezit gehoorapparaten met ringleiding functie, welke perfect werkt. Nu wil ik zo'n ringleiding in de auto gaan maken t.b.v. radio, navigatie telefoon, bijv rond/in de stoelen. Maar, wie kan mij vertellen hoe ik bij de luidspreker aansluitingen van het audioset kan komen, en de gegevens daarvan ? Kan ik het audioset makkelijk uitbouwen en hoe, zonder het dashboard te beschadigen. Misschien heeft iemand daar info over?
Laatste antwoord door Picanto2011, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
op het scherm zie ik geen gps snelheid, wat toch zou moeten, hoe kan ik dit instellen
Laatste antwoord door meeder, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Ik heb op zoek naar een hoofdsteun met monitor voor mijn zoontje met de volgende 5 verplichte opties. 1. Touchscreen 2. Blue ray speler 3. HDMI aansluiting 4. Mogelijkheid voor een draadloze koptelefoon 5. Belangrijkste punt, een wifi aansluiting zodat ik mijn Apple telefoon als hotspot kan gebruiken en daardoor youtube filmtjes kan kijken of op sites filmpjes kan streamen voor mijn zoontje. 6. Optioneel: Eventueel mogelijkheid op apps te downloaden Waar zou je deze kunnen kopen ?
Laatste antwoord door Joey-Rio, -
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
Kwam dit bericht tegen, toch wel interessant om te volgen. Open source software. http://zelfsturing.it/maak-auto-zelfsturend-open-source-pakket-comma-ai-e1-000/
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
Sinds 2 weken de e-Niro in bezit. Wie herkend dit probleem en wat is de oplossing. Bij het opladen komt de actieradius teller niet boven de 315 km. Hij zou in theorie 450 moeten aangeven. wie weet wat ik moet doen
Laatste antwoord door Geronimo81, -
- 14 antwoorden
- 3,5k weergaven
Onze keus is dan op de Niro gevallen. Maar als je zo op de weg rijd dagelijks zie ik maar weinig tot geen Niro's. Ze zijn toch al een jaar in de verkoop nu. Is er een website waar ik kan vinden hoeveel auto's van een bepaald merk/type verkocht zijn. Gr Jan
Laatste antwoord door gjcvro, -
- 13 antwoorden
- 4k weergaven
Hallo, Ik heb net mijn nieuwe Niro en het viel me op dat ik wel erg weinig profiel op de banden had. Dus ben ik eens gaan meten, en tot mijn verbazing hebben mijn banden slechts "6mm"profiel diepte. Normaal hebben nieuwe banden volgens mij altijd 10mm profiel diepte. Op die manier ben ik wel heel snel aan nieuwe banden toe. Zo kunnen ze snel wat aan je verdienen!!
Laatste antwoord door ruijtersfotografie, -
- 9 antwoorden
- 5,2k weergaven
Goedendag, Na vele merken als lease auto te hebben gehad ben ik nu zeker aan het overwegen voor een Kia. Doordat ik tevens van werkgever ga switchen per 1 april heb ik de mogelijkheid om per 1 mei een nieuwe auto te gaan bestellen. Even mijn autohistorie: Skoda Octavia Station - Was een hele ruime auto, was gelukkig een tijdelijke auto. De bekende ketting problemen gehad Renault Megane Estate - Tja was een auto uit de pool, was blij dat ik de km's eerder had bereikt dan einde contractovereenkomt. Teveel elektronische problemen Volvo V40 D2 R-Design - Heerlijke auto, 3,5 jaar gereden zonder een probleem of mankement Mercedes Benz CLA Shooting Brake - He…
Laatste antwoord door Praveen, -
- 51 antwoorden
- 11,1k weergaven
Dat elektrische geluidje is best leuk maar ik dacht doe eens wat anders...bij deze een kleine spoiler <Ik plaats het filmpje straks opnieuw, kenteken eruit slopen>
Laatste antwoord door Hippe lip, -
- 26 antwoorden
- 11,1k weergaven
ik ben op zoek naar wieldoppen 14 inch met 4 gaten, wie kan mij iets aanraden. bij de dealer heb ik het gevraagd maar daar kosten deze 200 euro, iets te veel vind ik. bij diverse bedrijven zie ik mooie voor rond de 50 euro. maar de dop moet 4 gaten hebben. help aub
Laatste antwoord door kokkenees,