Kia Modellen
-
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hallo ik heb een vraag wat is de meest recente versie van het navigatie systeem? ik kan het nergens vinden alvast bedankt
Laatste antwoord door Marcel20vt, -
- 5 antwoorden
- 3,5k weergaven
Hoi, wie heeft er ervaring met 18" velgen op de E-Niro? Ik wil graag 18" velgen eronder, de orginele vind ik niet zo mooi. Wat is het effect op de actieradius?
Laatste antwoord door King Niro, -
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo allen, Ik heb dit weekend een tweedehands Kia C'eed station gekocht. Ik ben er zeer blij mee en leuk om op dit forum te komen. Ik loop tegen 1ding aan met de navteq versie 2006/2007 die geïntegreerd is. Met een schelle piep wordt op het radioscherm regelmatig vermeld "geen kaartinfo beschikbaar". Dit lijkt mij in het navigatiesysteem te zitten. Weet iemand hoe je dit uit kan zetten?
Laatste antwoord door Stoelio, -
Achterwisser
door Marcel20vt- 10 antwoorden
- 2,4k weergaven
Heb een vraag als het regent gaat de achteruit wisser automatisch aan als die in zijn achter uit staat kon niks vinden
Laatste antwoord door Joey-Rio, -
- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
Zojuist door mijn Kia dealer gebeld dat ze vanuit Kia de connected car kabel moeten vervangen, die schijnt niet goed te zijn. Misschien dat daardoor de info in de app niet altijd up-to-date is.
Laatste antwoord door Hippe lip, -
- 4 antwoorden
- 3,2k weergaven
Er is een routeplanner die rekent met het bereik van de auto, ik kan hem niet terugvinden. Aan de hand van % geladen bij vertrek kiest hij waar je kunt laden en nooit met minder dan 10% lading op de bestemming aankomt. Wie kan mij helpen? SuperGrover
Laatste antwoord door Snits, -
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Hey Rio rijders, Mijn ouders hebben de Rio 3 gehad en rijden sinds de introductie van de Rio 4 met dat model. Ik vind de 3 nog altijd een fraai ding, met name van de zijkant. Bij de 4 vind ik dit wat minder gelukt (alhoewel de rest van de auto een stuk moderner oogt). Ik heb een photoshop edit gemaakt van de 4 zoals ik 'm graag had gezien. Wat vinden jullie? (Hij is tevens ook nu verlaagd en heeft Stinger GT velgen)
Laatste antwoord door moto, -
- 4 antwoorden
- 2,8k weergaven
Beste mede forumleden, Ik heb al enkele jaren een echt vreemd probleem in mijn radio/cd/mp3-speler zitten. Het probleem is dat ik last heb van storende geluiden op de radio met bepaalde toetsencombinaties van Airco/Achterruitverwarming (en spiegels). De ene zender stoort bijv. heel erg met Airco AAN en Achterruitverwarming AAN. Een andere zender stoort juist bij Airco AAN en Achterruitverwarming UIT (of andersom AC UIT /Achter.vw AAN). Bij het wijzigen van de combinatie tijdens de storing doet het probleem ook onmiddellijk verdwijnen. Wat ervaar ik: - ruis en kraken - horen van dynamo / ruitenwissers - last van omgevingsinterferentie (andere auto's / gebouw…
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
dynamic, loudness? 1 2
door Peet de Jong- 29 antwoorden
- 9,2k weergaven
Hallo, byzonder blij met de Kia Niro vanaf dinsdag nieuw gehaald en inmiddels 940 km naar alle tevredenheid, wat een auto!!! alleen het geluid valt mij wat tegen van de radio, eigenlijk mis ik bassen ( staat op 10) kan ook geen loudness vinden, zit dat er niet op? Misschien kunnen jullie me helpen? groeten Peter de Jong
Laatste antwoord door pjong, -
- 1 antwoord
- 11,6k weergaven
De auto geeft een foutcode P0101 aan, de luchtmassameter, heb deze vernieuwd en nu geeft hij het weer aan. Wat kan de reden hiervan zijn?De code blijft er even in staan en na een tijdje verdwijnt hij vanzelf weer.Na een tijd rijden en een stop gemaakt te hebben komt hij weer terug.
Laatste antwoord door hookie, -
Ceed SW comfortabel? 1 2
door B0rn- 29 antwoorden
- 4,9k weergaven
Hallo iedereen, ik rijd momenteel met een Kia Rio uit 2012 met 17" velgen eronder. Tegen het einde van dit jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Ceed SW GT-line bestellen (tevens 17" velgen). Van mijn huidige Rio vind ik dat deze extreem "hard" rijdt, in die zin dat elke misvorming in de weg enorm voelbaar is voor bestuurder en nog harder voor de passagiers op de achterbank! Vandaar dat ik wou weten van mensen die al een nieuwe Ceed SW in hun bezit hebben, of deze comfortabel rijdt op het vlak van schokdempen? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Laatste antwoord door DeluxZ, -
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo, Hoeveel data gebruikt de ceed ongeveer voor de fileinformatie en flitspalen etc? Ik wil een extra heel goedkoop abbonementje kopen maar wil dan wel ongeveer weten hoeveel data de auto gebruikt. Ik rijd ongeveer 60 km per dag.
Laatste antwoord door Joey-Rio, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Onze auto heeft op beide achterdeuren, onderaan in de hoek van het achterwiel, een transparante sticker zitten. Hebben jullie dit ook? Of is de dealer vergeten om de transportstickers eraf te halen?
Laatste antwoord door JvdBosch, -
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo, Sinds kort de eigenaar van Picanto 1.0 uit 2012. Sinds vorige week is de zekering (onder de motorkap) van mijn airco 2x doorgebrand. De airco wordt wel goed koud (wanneer hij het doet) en maakt naar mijn mening geen vreemd geluid. Daarnaast zie ik ook geen kabelbreuk o.i.d. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb nu nogmaals een nieuwe zekering geplaatst maar verwacht niet dat deze het lang gaat houden. Alvast dank voor jullie hulp! Gr Van Dijk
e-Niro - Werking van de App 1 2 3 4 7
door Sigmasailor- 154 antwoorden
- 41,7k weergaven
Dit is een centrale plek voor vragen, ervaringen, wensen en natuurlijk ook antwoorden voor de Kia App.
Laatste antwoord door Hippe lip, -
- 5 antwoorden
- 8,4k weergaven
Hallo, Onlangs een Kia Picanto uit 2014 aangeschaft, maar ik krijg mijn samsung galaxy s7 niet gekoppeld. Als ik de instructies volg: setup - phone - pair, vraagt hij of ik de naam van de telefoon wil noemen. Dit pakt hij niet. Zit er een microfoon in? En zo ja is deze te gebruiken om mee te bellen of moet ik een extern apparaat aanschaffen, vb. een parrot. En waar moet ik de naam naar roepen? Naam van telefoon pakt hij niet. Ik heb overigens een "standaard"-versie. Dus geen stuurwielbediening. Ik wil hem graag gebruiken om muziek te koppelen, maar zoek ook naar het beste middel om handsfree te bellen. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Alva…
Laatste antwoord door Machlo, -
- 11 antwoorden
- 4,1k weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik heb een probleem bij mij Kia Picanto uit 2014 waar ik niet meer uit kom, wellicht kan iemand hier mij helpen. knipperlichten knipperen sneller dan normaal. En de mistlampen voor werken niet. Achter werkt het normale licht, maar ook de knipperlichten en kenteken verlichting niet. Vanochtend heb ik alle lampjes doorgemeten en gekeken of het wattage goed was, en ook alle zekeringen die iets met verlichting te maken hebben doorgemeten. Helaas niks tegen gekomen. De accu is leeg geweest, maar heb ik opgeladen, hij is nu vol. Alle suggesties zijn meer dan welkom. Alvast bedankt, Thomas
Twee vragen
door Marcel20vt- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
We zitten achter een rio gt line aan van 2018 100 pk ik heb twee vragen de eerste vraag heeft die een ketting of riem de tweede vraag hoe werkt automatische grootlicht
Laatste antwoord door Marcel20vt, -
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Iemand hier dei WEL een zilveren spoiler lip heet op z'n Proceed ? In het buiten;land zie ik ze er wel mee, maar hier niet ? Die van mij is geheel zwart in ieder geval.
Laatste antwoord door Roak, -
- 14 antwoorden
- 5,1k weergaven
Heeft iemand enig idee wat het olie verbruik is met een nieuwe motor? Mijn km stand is momenteel 2200. Ik ben vanaf dag 1 naar zuid italie gereden en ben met nu aan het voorbereiden op de terugreis. Het viel mij op dat ik al een halve liter moest bijvullen. Nu is het wel zo dat de auto volle bepakking de bergen over is geweest en dan ook flink heeft moeten werken. Al schrik ik wel van de halve liter. Ik heb dit bij geen enkele nieuwe auto gehad namelijk. Waten wel allemaal diesels maar ik weet niet of dat verschil maakt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatste antwoord door Starry, -
Kleuren e-niro
door pdakkerman- 10 antwoorden
- 7,4k weergaven
Ik wil komende week ook alvast mij bestelling opgeven voor de e-niro maar twijfel nog welke kleur. Heb nu een zwarte Cees sw. Op internet zie je veel plaatjes van de een grijze variant maar kan niet achterhalen welke kleur grijs het is. Weetviemand hier welke kleur dit is?
Laatste antwoord door DoubleUP, -
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
In mijn nieuwe ceed sw executive line 2019 uitvoering brand het motormanagement lampje weer. De auto ( diesel automaat ) komt eerst moeilijk voorruit en vervolgens gaat dat lampje branden. Twee keer een dag bij de dealer geweest en niets gevonden. Een reset gedaan en na twee dagen weer t zelfde liedje. Nog maar 2500 km gereden en nu al vaker bij de dealer geweest dan ooit te voren. Iemand een idee wat dit kan zijn
Laatste antwoord door Starry, -
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo iedereen, Ik plan een Kia Ceed SW GT-Line te kopen. Zelf woon ik in België en ben al gaan informeren bij de dealer. Die wist me te vertellen dat het infotainmentscherm inderdaad naar een 10" variant gaat, maar van het digitale instrumentendisplay wist hij niets. Heeft dit nagevraagd bij Kia België en die konden hier blijkbaar ook geen antwoord op geven... Het lijkt me raar dat ze voor België en Nederland 2 verschillende GT- lijnen van de band laten rollen toch? Hebben jullie hier meer weet van? Alvast bedankt
Laatste antwoord door B0rn, -
- 11 antwoorden
- 4,9k weergaven
Zo, de kogel is door de kerk. Zojuist een bestelling laten plaatsen door mijn leasemaatschappij van mijn volgende (lease) auto; een Proceed 1.4 T-GDi DCT7 GT-PlusLine - Dark Penta Metal. Mijn shortlist was als volgt: - Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid full options > uiteindelijk wist mij de CVT niet te overtuigen evenals het interieur. Verder wel een mooie auto die redelijk goed reed en veel waar voor je geld is - Skoda Karoq 1.5 DSG Sportline > totaal ander type auto, best een mooie kar om te zien in de sportline trim en veel ruimte. Qua opties (gelijk aan de proceed) liep het al gauw in de papieren en het sportieve rijgedrag was hier een stuk minder (lo…
Laatste antwoord door Renzo4000, -
- 5 antwoorden
- 6,1k weergaven
ik ben in bezit van 2 deurs kia picanto uit 2015, ooit nieuw gekocht en gister rijdend op de snelweg , plotseling me interieur verlichting zomaar branden , ( alsof er een deur open staat) ,, na alle deuren nageken te hebben , gaat de verlichting NIET meer uit , tenzij ik knopje op uit zet ! ook bij de deuren op slot drukken , gaan de deuren weer spontaan open, dus krijg ook de auto niet meer op slot ! lijkt wel of auto denkt dat er maar een deur open staat ??? heb alle zekeringen nageken maar kan niks vinden ?? iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ? m.v.g Rene
Laatste antwoord door m8y,