Kia Modellen
-
- 16 antwoorden
- 5,5k weergaven
Linker voor portier van mijn Kia Venga ix20 van 2011 gaat af en toe met de afstand bediening niet open en moet ik deze met de sleutel of van binnenuit openen. Als dit gebeurt blijft ook het lampje van de schakelaar op het dashboard (portier open dicht) knipperen, ook moet ik soms het contact aan en uit zetten voordat alles weer normaal werkt, als ik dit niet doe, gaat er onder de midden console een relais klapperen (daar lijkt het tenminste op) Ook kan ik dit probleem oproepen door de schakelaar voor portier open en dicht een paar keer na elkaar in te drukken, ook dan blijft dit lampje knipperen. Dan krijg ik dit weer goed, door het contact aan en uit te zetten en o…
Laatste antwoord door xtra40, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Sinds kort is mijn ontvangst van de radio in mijn Kia enorm slecht. Kan een aantal zenders helemaal niet meer krijgen. Waarschijnlijk is antenneversterker defect. Weet iemand waar deze versterker in de Kia Sportage zit? Ik zou blij zijn met een goed antwoord.
- 1 antwoord
- 969 weergaven
Kan ik bij de ceed sw type 3 achteraf ook stoelverwarming laten plaatsten op de achterbank? ik heb de dynamicplus line (voorstoelen zijn al verwarmd)
Laatste antwoord door tijdjes123, -
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
Heb deze Kia Venga 2015 , nu een jaar in gebruik. Ik constateer dat de linker passagiers deur onder het rubber behoorlijk aan het roesten is. Verder is de auto roest vrij, dit is waarschijnlijk niet gezien door de vorige eigenaar of garage die niet heeft gekeken. De garantie is voorbij, misschien heeft er iemand ervaring mee gehad.
Laatste antwoord door Vengatje12, -
laadstroom
door Johan Elzinga- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo ,het komt regelmatig voor de het laadstroomlampje gaat branden ,het vreemde is dat dit dan alleen gebeurt tijdens het optrekken,het moment dat ik het gaspedaal iets op laat komen is het over. De multi riem staat op spanning, accu is nog steeds de eerste (10)jaar Km st. 1s 165000 km starten is geen probleem . wie heeft ervaring? is het de accu, spanningsregelaar, Dynamo?
Laatste antwoord door Vengatje12, -
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
Beste, Ik ervaar problemen met 1 van de achterbank delen die niet plat wil liggen. Ik kan de bovenste hendel gebruiken om hem naar voor te leunen zodoende dat 3é rij toegankelijk is. Maar de onderste hendel wil niet de achterbank volledig plat leggen. Iemand dit al reeds voor had? Eventueel oplossing? Google heeft me nog niet veel bijgeleerd en Youtube een handleiding gezien van een ander model Kia waarbij er probleem was met de bovenste hendel een kabeltje los zat. Thx Svennie
Laatste antwoord door Svennie, -
- 6 antwoorden
- 7,5k weergaven
ik heb een probleem met de achterklep en de ruit er in, deze gaan niet meer open, wel hoor je de elektrische vergrendeling open en dicht gaan. zekeringen na gekeken,. Het is net of de hendeltjes het niet meer doen onder de rand. is deze van de binnenkant te openen of moet dan het paneel aan de binnenkant eraf en is dat tedoen zonder de boel te slopen? gr Peter
Laatste antwoord door 123peet, -
Vandaag onze Proceed gehaald , hieronder wat foto’s , review komt tzt
Laatste antwoord door Vibravis, -
- 11 antwoorden
- 2,7k weergaven
Ik merk bij het natte, koude weer van de laatste tijd dat mijn 1.4 dct sw bij het optrekken vanuit stilstand weinig grip heeft. De wielen slaan snel door en zoeken stuiterend naar grip hetgeen een hard gebonk ten gehore geeft in het interieur. Ook grijpt de traction control niet in. Hebben jullie dezelfde ervaring?
Laatste antwoord door RickBBBB, -
- 669 antwoorden
- 133,9k weergaven
Ik ben benieuwd wie nu daadwerkelijk een Niro besteld heeft en wanneer deze geleverd wordt. Ik heb er zelf een besteld Model: Niro First Edition Kleur: Gravity Blue Extra: Trekhaak voor de fietsendrager LM velgen 'Eisen' .Hier gaan de zomerbanden op. Op de standaardvelgen gaan de winterbanden. Verwachte afleverdatum: 1e helft september 2016
Laatste antwoord door Rob.M, -
- 18 antwoorden
- 6,2k weergaven
Heeft iemand al een goede workflow om bij kou even naar de auto toe te lopen en die te laten voorverwarmen, waarbij de energie van de paal komt? Het is me nog niet anders gelukt dan een planning in te stellen voor over 10 minuten of zo. Behoorlijk omslachtige manier...
Laatste antwoord door Terp1234, -
- 5 antwoorden
- 3,1k weergaven
Ik heb mijn vetrektijd op werkdagen ingesteld op 7:00 en 22 graden voorverwarmen. Het is echter regelmatig voorgekomen dat ik merk dat bij vertrek de auto niet is opgewarmd. Onder de EV knop zie ik dan dat de temperatuur dan ineens op 19 graden stond. Dit heb ik niet zelf aangepast. Tot deze week was het nog niet zo erg omdat het 's nachts niet zo koud was, maar nu duiken de temperaturen al serieus ricthing de nul. Maandag dacht ik ook in een warme auto te kunnen stappen, maar was maar weer lauwtjes opgewarmd en stond op 19 graden. Ik weet zeker dat die voorheen op 22 ingesteld stond, dat check ik nu regelmatig. Hebben anderen dit ook al ervaren? Goed om te weten al…
Laatste antwoord door Sigmasailor, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Goedemiddag, Mijn Kia Rio van 2016 heeft achteruitrijcamera af fabriek. In de achterbumper zijn geen sensoren geplaatst. Als ik m'n auto in z'n achteruit zet schakelt het media systeem over op de achteruitrijcamera en zie ik de parkeerhulp lijnen in beeld. Ook gaat de radio/muziek zachter echter hoor ik geen pieptonen. Ik dacht dat aan de hand van de software ook de afstand bepaald kon worden en er dus een pieptoon te horen zou kunnen zijn. Zijn de sensoren naast de camera nodig voor de pieptonen of zou het zonder sensoren ook hoorbaar moeten zijn? Mvg Mark
- 13 antwoorden
- 2,8k weergaven
Voor mensen die twijfelen over het interieur, hier wat plaatjes. Ik moest het doen met een kleine foto in een brochure... In het echt is het nog iets lichter dan in de brochure, waardoor er een mooi two-tone contrast ontstaat en je niet in een zwarte kuip zit. Ik ben wel tevreden. Door de witbalans en verschil in zonlicht wisselt de kleur per foto, maar het geeft een indruk.
Laatste antwoord door oldie, -
Hallo wie rijden er allemaal al in de nieuwe Proceed , en wat zijn jullie bevindingen?ben erg nieuwsgierig.
Laatste antwoord door Plompieproceed, -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
In oktober particulier Picanto over genomen.. van 28-02-14 .. deze was nieuw bij Dealer gekocht en eerste beurten bij dealer gedaan daarna door een Beunhaas begreep ik nu 2 maande voor Apk en Grote beurt breng ik hem weg maar mijn monteur constateerde het lichte getjilp dat hij sinds week of 2 doet voortkomt uit kapotte drukproef koppeling. Gezien leeftijd en de 39.000 km. Op de klok adviseert hij om garantie te claimen. Nu ben ik bang dat als onderhoudsboek niet door de beun is ingevuld ik kan gaan fluiten naar garantie.. als ik hem naar Kia dealer ga brengen en die beginnen eraan en het blijkt dan wel of niet terecht garantie te zijn licht het blok toch al open en is h…
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
Ik van mijn Sportage nog een set prima Lichtmetalen velgen en Winterbanden over 235/60/18, ik wil overstappen op de Niro, heeft iemand enig idee of deze ook op de Niro gaan passen?
Laatste antwoord door pdakkerman, -
- 19 antwoorden
- 3,3k weergaven
Sinds aanschaf auto DynamicLine (model 2020) heeft mijn navigatie kuren.. Ook als ik GEEN route heb ingesteld, dan geregeld geen snelheidsbord (bord laat dan streepjes zien) of totaal van de weg af...dit duurt dan een tiental seconden en dan is ie er weer.. Dit gebeurt zeer random.. Dealer kon niks vinden..maar misschien hebben er meer mensen last van zonder dat ze het weten.. Dus mijn vraag is hou je navigatie eens een tijdje in de gaten of die ook kuren heeft. Alvast bedankt voor je moeite..
Laatste antwoord door SatJunk, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo iedereen, 13 december heb ik mijn KIA Ceed SW Gt Line besteld. Wat ik me afvroeg en toen niet nagekeken heb, is de kleur van de achteruitrijlichten. Is dit wit of geel? De bochtverlichting is standaard geel toch denk ik he? Is misschien een stom detail, maar had het graag geweten.
Laatste antwoord door tijdjes123, -
- 17 antwoorden
- 5,3k weergaven
zijn er mensen die een werkende RFID blokker hebben voor de sleutel? Leuk en handig maar ook risicovol dit contactloze verhaal. Heb een hoesje van de bol gekocht met veel hoge waarderingen maar geen effect. Ontgrendeld op 1m afstand. Ook het alu doosje van de pepermuntjes blokkeert niets van de radiogolven. Is er iets op de markt dat de auto op slot blijft als ik over de oprit loop en niet geskimt kan worden? Dus waar je sleutel in kan terwijl hij ook nog in je broekzak mee kan?
Laatste antwoord door meeder, -
Hallo ik heb sinds een paar weken een sorento 3.5 v6. na een tegenslag van een gebroken krukasbout is de auto weer tiptop. nu alleen 1 vraag. Passen de koplampen van een 2008 model ook in een 2003 model. Want wil graag de variant met lenzen om led verlichting te plaatsen
Laatste antwoord door spostma85, -
- 7 antwoorden
- 7,2k weergaven
Hallo Stonicrijders, We zijn aan het kijken voor een Kia Stonic en willen om een goede berekening te maken van de kosten graag de vaste onderhoudsprijzen weten. Om de een of andere reden publiceert Kia dat niet. Alleen als je al een Stonic hebt aangeschaft kun je deze downloaden bij "Mijn Kia". Kan iemand deze voor me downloaden en op de site zetten of aan me mailen? Dank.
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
Tassenset
door Richard Limburg- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Is er iemand die ervaring heeft met de tassen sets?? Zodat je je kofferruimte optimaal kun gebruiken?. https://www.alleskanmee.nl/Carbags-tassenset-Kia-Stonic-(YB)-2017-(zonder-verstelbare-laadvloer)?gclid=Cj0KCQjwqs3rBRCdARIsADe1pfSuu4bbOV_bZwLfoJ536Wjahhhsmf-ZLcryACL9Uhwpx1jkax_x77kaAmthEALw_wcB
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ben nu 19 maanden in het bezit van een Niro. Rijdt prima maar...... heb nu al 3 keer gehad dat ik de auto niet meer met de afstandsbediening kon openen. Blijkt de kleine accu leeg te zijn. De 1 e keer was dat nadat er 3,5 weken niet mee gereden was. De 2e keer nadat er 1,5 week niet mee gereden was en de laatste keer, 3 weken geleden, nadat er 1 week niet mee gereden was. Openen en starten met resettenknop gaat dan gepaard met alle toeters en bellen. Verschrikkelijk. Auto 2 dagen in de garage gestaan..... niets te vinden meneer. Ergerlijk. Hoe zal het nu verder gaan???? Heb daar weinig vertrouwen in. Zijn niet meer ervaringen mee en wat is er dan in die situatie gebeurd m…
Laatste antwoord door olympus, -
uvo mogelijkheden 1 2
door Jannic- 31 antwoorden
- 14,3k weergaven
Gisteren m'n Niro opgehaald. Ondanks een uitgebreide aflevering moet ik toch wel even afstuderen op de auto. Bijvoorbeeld de Uvo app vergt nog wat moeite. Kan ik nu wel of niet het brandstofniveau van de auto op m'n smartphone aflezen?
Laatste antwoord door The Dude,